mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Scherm problemen

Reply

Thread Tools
Old 25 april 2008, 05:25
Lid Fractie

Default Scherm problemen

Bij de toewijzing van mijn computer naar de monitor uit te schakelen, is het dit volkomen normaal, en toen ik wakker het op, het scherm LED net pulsen groen, dan il Zet de computer uit en zet hem weer aan, gaat het via de normale setup, maar als het trys om het logboek op het scherm doet hetzelfde weer produceren, probeer dan een paar meer tijd zou kunnen werken, maar als het dosent mij zijn om het te laten tot 24 uur vóór het dan zal werken, is dit een computer probleem of een monitor probleem?
Old 25 april 2008, 05:28
Donor Groep

Default Scherm problemen

Ik legde mijn vinger op de monitor als ik weet zeker dat het zou niet werken na 24 uur als het een hardware-probleem, zou je misschien eens proberen op een andere machine? indien niet restitutie of neem het op een computer reparatie winkel en vraag hen om het te testen voor je. Als ze zeggen dat het fijn dan kan uw grafische kaart oververhitting of gewoon opgeven.
Old 25 april 2008, 14:47
Lid Fractie

Default Scherm problemen

kk bedankt voor de info, soms zal het ontwaken uit haar capriolen wen ik sluit mijn laptop in, maar niet de hele tijd
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Problemen na het downloaden geanimeerde screensaver nopcsavy Windows besturingssystemen 0 De 9 juni 2009 12:32
Linux Mint - Problemen met scherm resolutie phillipbooker08 Linux & Alternative OS 0 De 4 juni 2009 18:52
HELP blauw scherm! En meer problemen! nukelemon Algemene programmatuurnoot Chat 2 De 4 januari 2009 10:22
LG KG800 scherm problemen. katana Laptops, Mobiles & PDA's 2 17 okt 2008 04:42
Blue Screen Problemen Satman858 Algemene programmatuurnoot Chat 24 4 Aug 2008 11:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.