![]() |
|
| |||
| |||
| Bij de toewijzing van mijn computer naar de monitor uit te schakelen, is het dit volkomen normaal, en toen ik wakker het op, het scherm LED net pulsen groen, dan il Zet de computer uit en zet hem weer aan, gaat het via de normale setup, maar als het trys om het logboek op het scherm doet hetzelfde weer produceren, probeer dan een paar meer tijd zou kunnen werken, maar als het dosent mij zijn om het te laten tot 24 uur vóór het dan zal werken, is dit een computer probleem of een monitor probleem? |
|
| |||
| |||
| Ik legde mijn vinger op de monitor als ik weet zeker dat het zou niet werken na 24 uur als het een hardware-probleem, zou je misschien eens proberen op een andere machine? indien niet restitutie of neem het op een computer reparatie winkel en vraag hen om het te testen voor je. Als ze zeggen dat het fijn dan kan uw grafische kaart oververhitting of gewoon opgeven. |
|
| |||
| |||
| kk bedankt voor de info, soms zal het ontwaken uit haar capriolen wen ik sluit mijn laptop in, maar niet de hele tijd |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen na het downloaden geanimeerde screensaver | nopcsavy | Windows besturingssystemen | 0 | De 9 juni 2009 12:32 |
| Linux Mint - Problemen met scherm resolutie | phillipbooker08 | Linux & Alternative OS | 0 | De 4 juni 2009 18:52 |
| HELP blauw scherm! En meer problemen! | nukelemon | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | De 4 januari 2009 10:22 |
| LG KG800 scherm problemen. | katana | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 17 okt 2008 04:42 |
| Blue Screen Problemen | Satman858 | Algemene programmatuurnoot Chat | 24 | 4 Aug 2008 11:06 |
| Thread Tools | |
| |