mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Screen problemer

Reply

Thread Tools
Old 25th May 2008, 05:25
Medlem Group

Default Screen problemer

Da tillater datamaskinen å slå av skjermen, betyr det dette helt normalt, og når jeg går for å vekke den opp, skjermen LED bare pulser grønn, så skal slå av maskinen og slå den på igjen, går det gjennom normal oppsett, men når den prøver å produsere logge på skjermen den gjør det samme igjen, prøv et par mer tid kan det fungere, men hvis det dosent jeg må la det opp for 24 timer før den vil fungere, er dette en datamaskin problem eller en skjerm problem?
Old 25th May 2008, 05:28
Donor Group

Default Screen problemer

Jeg vil sette fingeren på skjermen som jeg er sikker på at det ikke ville fungere etter 24 timer dersom det var en hardware problem, kan du eventuelt prøve den på en annen maskin? hvis ikke verken tilbakebetaling eller ta den til en datamaskin verksted og be dem om å teste den for deg. Hvis de sier det er greit da det kan være grafikkortet overoppheting eller bare gi opp.
Old 25th May 2008, 14:47
Medlem Group

Default Screen problemer

kk takk for info, noen ganger den vil våkne opp fra sin antics wen jeg kobler min laptop i, men ikke hele tiden
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problemer etter nedlasting animert skjermsparer nopcsavy Windows-operativsystemer 0 9 juni 2009 12:32
Linux Mint - Problemer med skjermoppløsning phillipbooker08 Linux og alternative OS 0 4 juni 2009 18:52
HJELP blå skjerm! Og mer problemer! nukelemon General Software Chat 2 4 januar 2009 10:22
LG KG800 skjermen problemer. Katana Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 17 oktober 2008 04:42
Blue Screen Problemer Satman858 General Software Chat 24 4 august 2008 11:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.