mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

Skärm problem

Reply

Thread Tools
Old 25 april 2008, 05:25
Ledamot Gruppen

Default Skärm problem

När så min dator att stänga av bildskärmen, gör det här helt normalt, och sedan när jag ska vakna upp, LED-skärmen precis baljväxter grönt, sedan il stänger av datorn och slå på den igen, den går genom det normala setup, men när det trys att producera stock på skärm den gör samma sak igen, prova ett par mer tid kan det fungera, men om det dosent jag måste sluta upp för 24 timmar innan den kommer sedan att arbeta, är detta en dator problem eller en monitor problem?
Old 25 april 2008, 05:28
Givargruppen

Default Skärm problem

Jag vill sätta fingret på skärmen så jag är säker på att det inte skulle fungera efter 24 timmar om det var ett maskinvaruproblem, kan du kanske prova på en annan dator? Om inte bidrag eller ta den till en dator verkstad och be dem att testa det åt dig. Om de säger att det är bra så kan det vara ditt grafikkort överhettning eller bara ge upp.
Old 25 april 2008, 14:47
Ledamot Gruppen

Default Skärm problem

kk tack för info, ibland kommer det att vakna upp från sin upptåg wen jag kopplar min laptop, men inte hela tiden
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem efter nedladdning animerade skärmsläckare nopcsavy Windows-operativsystem 0 9 juni 2009 12:32
Linux Mint - Problem med skärmupplösning phillipbooker08 Linux & Alternativa OS 0 4 juni 2009 18:52
HJÄLP BLUE SCREEN! Och mer problem! nukelemon General Software Chat 2 4 januari 2009 10:22
LG KG800 skärmen problem. Katana Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 2 17 oktober 2008 04:42
Blue Screen Problem Satman858 General Software Chat 24 4 august 2008 11:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.