vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Näytön resoluutio ole oikein

Reply

Thread Tools
Old 17 tammikuu 2009, 16:29
Jäsen

Minulla on 22 "x2gen seurata

Oma WindowsXP ja Windows7 tapana rekognize sitä.
He sanovat korkein Res. on 1600x1200, joita se isnt

Yritin asentamista minun nVidia ajurit, ne woudlnt työtä Windows7 mutta työskenteli WindowsXP ja silti ei toiminut

Apua?

Myös, i on 7600GT EVGA
Old 17 tammikuu 2009, 20:31
Jäsen

i wouldnt sitä murehdi. tietokone doesnt tunnista seurata vain asettaa päätöslauselman natiiville määrittäminen, joka on 1680 x 1050 mukaan tekniset tiedot.
Old 17 tammikuu 2009, 21:02
Jäsen

thats ongelmaa. Se ei näy .. se on joka res mahdollista paitsi että yksi

Olen sitä mieltä, että ei tiedä suhde minun seurata
Old 17 tammikuu 2009, 21:15
Jäsen

niin XP sinulla on viimeisimmät näytönohjaimet? varma, että ne ovat xp?
Old 17 tammikuu 2009, 21:23
Jäsen

Quote:
Originally Posted by ilop12 View Post
niin XP sinulla on viimeisimmät näytönohjaimet? varma, että ne ovat xp?
Kyllä, olen 100% varma

Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun se on tapahtunut. Se tapahtui ennen mutta korjasin sen

Lisäksi se tapahtui minun Ubuntu
Old 19 tammikuu 2009, 12:38
Jäsen

Uninstall ja uudelleen asentaminen saattaa korjata ongelman. Jos ei ole, sinun on ehkä sammuttaa vaihtoehto peittokyky videotoiminnot monitori ei voi näyttää.
Old 19 tammikuu 2009, 21:09
Jäsen

Quote:
Originally Posted by Razer View Post
Uninstall ja uudelleen asentaminen saattaa korjata ongelman. Jos ei ole, sinun on ehkä sammuttaa vaihtoehto peittokyky videotoiminnot monitori ei voi näyttää.

Tein molemmat
ja kun sammutan vaihtoehto peittokyky videotoiminnot esitin mukautetussa joka oli 1680 on 1050, se sanoi, että se ei ole niin esitin 1600 1050 ja thats korkein se työ
Old 22 tammikuu 2009, 22:09
Jäsen

Sounds like it's monitorin ongelma. Onko sinulla toinen video kortti kokeilla?
Old 25 tammikuu 2009, 11:57
Uusi Jäsen

Oletko varma, että näytönohjain voi näyttää, että päätöslauselman. Kaikki tuntuvat olevan asiasta jotain on pielessä, seurata ja unohdamme, että kaikki näyttösovittimet voi näyttää kaikki resoluutiot riippumatta monitori kytketty.
Old 25 tammikuu 2009, 12:31
Jäsen

Quote:
Originally Posted by everydaygeek View Post
Oletko varma, että näytönohjain voi näyttää, että päätöslauselman. Kaikki tuntuvat olevan asiasta jotain on pielessä, seurata ja unohdamme, että kaikki näyttösovittimet voi näyttää kaikki resoluutiot riippumatta monitori kytketty.

Ei, näytönohjain on completly pystyvät käsittelemään päätöslauselman

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin on käynyt

Käytin voidakseen tehdä 1680x1050 ja toinen seuraa ...

mutta kuin i rakennettu uudet kamppeet, se ei tässä
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.