![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on 22 "x2gen seurata Oma WindowsXP ja Windows7 tapana rekognize sitä. He sanovat korkein Res. on 1600x1200, joita se isnt Yritin asentamista minun nVidia ajurit, ne woudlnt työtä Windows7 mutta työskenteli WindowsXP ja silti ei toiminut Apua? Myös, i on 7600GT EVGA |
|
| |||
| |||
| i wouldnt sitä murehdi. tietokone doesnt tunnista seurata vain asettaa päätöslauselman natiiville määrittäminen, joka on 1680 x 1050 mukaan tekniset tiedot. |
|
| |||
| |||
| thats ongelmaa. Se ei näy .. se on joka res mahdollista paitsi että yksi Olen sitä mieltä, että ei tiedä suhde minun seurata |
|
| |||
| |||
| niin XP sinulla on viimeisimmät näytönohjaimet? varma, että ne ovat xp? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun se on tapahtunut. Se tapahtui ennen mutta korjasin sen Lisäksi se tapahtui minun Ubuntu |
|
| |||
| |||
| Uninstall ja uudelleen asentaminen saattaa korjata ongelman. Jos ei ole, sinun on ehkä sammuttaa vaihtoehto peittokyky videotoiminnot monitori ei voi näyttää. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Tein molemmat ja kun sammutan vaihtoehto peittokyky videotoiminnot esitin mukautetussa joka oli 1680 on 1050, se sanoi, että se ei ole niin esitin 1600 1050 ja thats korkein se työ |
|
| |||
| |||
| Sounds like it's monitorin ongelma. Onko sinulla toinen video kortti kokeilla? |
|
| |||
| |||
| Oletko varma, että näytönohjain voi näyttää, että päätöslauselman. Kaikki tuntuvat olevan asiasta jotain on pielessä, seurata ja unohdamme, että kaikki näyttösovittimet voi näyttää kaikki resoluutiot riippumatta monitori kytketty. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ei, näytönohjain on completly pystyvät käsittelemään päätöslauselman Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin on käynyt Käytin voidakseen tehdä 1680x1050 ja toinen seuraa ... mutta kuin i rakennettu uudet kamppeet, se ei tässä |