![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een 22 "monitor x2gen Mijn WindowsXP en Windows7 wont rekognize is. Ze zeggen dat het hoogste Res. is 1600x1200 die zij isnt Ik probeerde mijn nVidia-stuurprogramma's installeren, zij woudlnt werk op Windows7 maar het werkte op WindowsXP en is er nog steeds geen werk Hulp? Ook, ik heb een 7600GT EVGA |
|
| |||
| |||
| i wouldnt zorgen over. doesnt de computer herkent de monitor, alleen de resolutie op de native van de monitor, dat is 1680 x 1050 volgens de specs. |
|
| |||
| |||
| dat is het probleem. Het maakt niet opdagen .. Het heeft er alle res mogelijk, behalve dat een Ik denk dat hij niet weet dat de verhouding van mijn monitor |
|
| |||
| |||
| enzovoort XP heb je de nieuwste video-drivers? dat ze voor XP? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Dit is niet de eerste keer is gebeurd. Het gebeurde vóór, maar ik vast dat Tevens is er gebeurd in mijn Ubuntu |
|
| |||
| |||
| Verwijderen en opnieuw installeren, kan het probleem oplossen. Zo niet, dan kan het zijn dat je het uitschakelen van de optie voor het verbergen videomodi de monitor niet kan weergeven. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb zowel En toen ik schakel de optie voor het verbergen videomodi ik in een maat die is 1680 x 1050, hij zei dat het niet zo heb ik 1600 door 1050 en dat is de hoogste zou het werk op |
|
| |||
| |||
| Sounds like it's the monitor probleem. Heeft u een andere videokaart om te proberen dit? |
|
| |||
| |||
| Weet u zeker dat de video kaart kan weergeven die resolutie. Iedereen lijkt het ding er is iets mis met de monitor en vergeet dat niet alle videokaarten kan weergeven, ongeacht alle resoluties van de monitor aangesloten. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Nee, de video kaart is volledig geschikt voor de behandeling van de resolutie Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd Ik gebruikte om te kunnen doen 1680x1050 en de tweede monitor ... maar dan als ik mijn nieuwe gebouwde tuig, zij deed dit |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help! Probleem met scherm resolutie. | spooky123 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 28 mei 2009 14:37 |
| Scherm resolutie in Sims 2 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | PC & Gaming Console | 14 | 16 mei 2009 15:08 |
| Wijn en Schermresolutie | ashaiba | Linux & Alternative OS | 3 | De 7 maart 2008 10:58 |
| Scherm Resolutie | colinhouse | Windows besturingssystemen | 1 | 29 dec 2007 16:38 |
| Scherm resolutie buiten bereik | mooro | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 26 jun 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |