mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Skjermoppløsning ikke retten

Reply

Thread Tools
Old 17th 2009 jan 16:29
Medlem Group

Jeg har en 22 "x2gen skjerm

Min WindowsXP og Windows7 wont rekognize det.
De sier det høyeste Res. er 1600x1200 som den isnt

Jeg prøvde å installere mitt nVidia-drivere, de woudlnt arbeid på Windows7 men det virket på WindowsXP og det fortsatt ikke fungerte

Any help??

Også, jeg har et 7600GT EVGA
Old 17th 2009 jan 20:31
Medlem Group

i wouldnt bry deg om det. maskinen ikke gjenkjenner skjermen, akkurat satt oppløsningen på innfødt av skjermen, som er 1680 x 1050 i henhold til spesifikasjoner.
Old 17th 2009 jan 21:02
Medlem Group

dvs problemet. Det vises ikke .. det har hvert res mulig unntak av at en

Jeg tror det vet ikke andelen av skjermen min
Old 17th 2009 jan 21:15
Medlem Group

så videre XP har du de nyeste skjermdriverne? at de er for xp?
Old 17th 2009 jan 21:23
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by ilop12 View Post
så videre XP har du de nyeste skjermdriverne? at de er for xp?
Det stemmer, jeg er 100% sikker

Dette er ikke første gang det har skjedd. Det har skjedd før, men jeg fikset det

Det er også skjedd i mitt Ubuntu
Old 19 januar 2009, 12:38
Medlem Group

Avinstallere og re-installere, kan løse problemet. Hvis ikke, må du kanskje slå av muligheten for skjuling videomodi skjermen ikke kan vise.
Old 19nde Jan 2009, 21:09
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Razer View Post
Avinstallere og re-installere, kan løse problemet. Hvis ikke, må du kanskje slå av muligheten for skjuling videomodi skjermen ikke kan vise.

Jeg hadde både
Og når jeg slå av muligheten for skjuling videomodi jeg satte i tilpasset en som var 1680 av 1050, det sa det mislyktes så jeg satte 1600 av 1050 og dvs høyest den ville arbeide med
Old 22. Jan 2009, 22:09
Medlem Group

Høres ut som det er skjermens problem. Har du et annet skjermkort for å prøve dette?
Old 25. Jan 2009, 11:57
New Member Group

Er du sikker på at skjermkortet kan vise at oppløsning. Alle synes å greia noe er galt med skjermen og glemme at ikke alle skjermkort kan vise alle oppløsninger uavhengig av skjermen tilkoblet.
Old 25. Jan 2009, 12:31
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by everydaygeek View Post
Er du sikker på at skjermkortet kan vise at oppløsning. Alle synes å greia noe er galt med skjermen og glemme at ikke alle skjermkort kan vise alle oppløsninger uavhengig av skjermen tilkoblet.

Nei, skjermkortet er completly stand til å håndtere oppløsning

Dette er ikke første gang dette har skjedd

Jeg pleide å kunne gjøre 1680x1050, og den andre skjermen ...

men enn da jeg bygde meg ny rigg, det gjorde dette
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.