![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en 22 "x2gen skjerm Min WindowsXP og Windows7 wont rekognize det. De sier det høyeste Res. er 1600x1200 som den isnt Jeg prøvde å installere mitt nVidia-drivere, de woudlnt arbeid på Windows7 men det virket på WindowsXP og det fortsatt ikke fungerte Any help?? Også, jeg har et 7600GT EVGA |
|
| |||
| |||
| i wouldnt bry deg om det. maskinen ikke gjenkjenner skjermen, akkurat satt oppløsningen på innfødt av skjermen, som er 1680 x 1050 i henhold til spesifikasjoner. |
|
| |||
| |||
| dvs problemet. Det vises ikke .. det har hvert res mulig unntak av at en Jeg tror det vet ikke andelen av skjermen min |
|
| |||
| |||
| så videre XP har du de nyeste skjermdriverne? at de er for xp? |
|
| |||
| |||
| Det stemmer, jeg er 100% sikker Dette er ikke første gang det har skjedd. Det har skjedd før, men jeg fikset det Det er også skjedd i mitt Ubuntu |
|
| |||
| |||
| Avinstallere og re-installere, kan løse problemet. Hvis ikke, må du kanskje slå av muligheten for skjuling videomodi skjermen ikke kan vise. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg hadde både Og når jeg slå av muligheten for skjuling videomodi jeg satte i tilpasset en som var 1680 av 1050, det sa det mislyktes så jeg satte 1600 av 1050 og dvs høyest den ville arbeide med |
|
| |||
| |||
| Høres ut som det er skjermens problem. Har du et annet skjermkort for å prøve dette? |
|
| |||
| |||
| Er du sikker på at skjermkortet kan vise at oppløsning. Alle synes å greia noe er galt med skjermen og glemme at ikke alle skjermkort kan vise alle oppløsninger uavhengig av skjermen tilkoblet. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Nei, skjermkortet er completly stand til å håndtere oppløsning Dette er ikke første gang dette har skjedd Jeg pleide å kunne gjøre 1680x1050, og den andre skjermen ... men enn da jeg bygde meg ny rigg, det gjorde dette |