![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en 22 "x2gen övervaka Min WindowsXP och Windows7 wont rekognize det. De säger att den högsta Res. är 1600x1200 som den isnt Jag försökte installera min nVidia drivrutiner, de woudlnt arbetet med Windows7 men det fungerade på WindowsXP och det fortfarande inte fungerar Någon hjälp??? Dessutom, jag har ett 7600GT EVGA |
|
| |||
| |||
| I wouldnt oroa sig för det. datorn doesnt erkänna övervaka, bara ställa in upplösning på infödda i monitorn, som är 1680 x 1050 i enlighet med de specifikationer. |
|
| |||
| |||
| thats problemet. Det visar inte upp .. det har vart res möjligt undantag för att ett Jag tror att det inte känner till förhållandet mellan min övervaka |
|
| |||
| |||
| så på XP har du de senaste drivrutinerna? säker på att de är för xp? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Detta är inte första gången det har hänt. Det hände innan, men jag fixade det Det hände i min Ubuntu |
|
| |||
| |||
| Avinstallera och åter installera, kan rätta till problemet. Om inte, måste du kanske inaktivera alternativet för att dölja dem videolägen bildskärmen inte kan visa. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag gjorde både och när jag stänger av alternativ för att dölja dem videolägen jag ställde i anpassade en som var 1680 som 1050, sade den inte så jag satte 1600 som 1050 och thats högsta det skulle fungera på |
|
| |||
| |||
| Låter som det är bildskärmens problemet. Har du ett annat grafikkort att prova det här? |
|
| |||
| |||
| Är du säker på att grafikkortet kan visa att upplösning. Alla tycks sak något är fel med skärmen och att glömma att inte alla grafikkort kan visa alla resolutioner oavsett bildskärmen ansluten. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Nej, grafikkortet är helt klarar av att lösa Detta är inte första gången detta har hänt Jag brukade kunna göra 1680x1050 och andra övervaka ... men än när jag byggde mitt nya riggen, det gjorde det |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp! Problem med skärmupplösningen. | spooky123 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 28 maj 2009 14:37 |
| Skärmupplösning i Sims 2 | 4D (Fordy (Ford) Ollie | PC & Console Gaming | 14 | 16 maj 2009 15:08 |
| Vin och Skärmupplösning | ashaiba | Linux & Alternativa OS | 3 | 7 mars 2008 10:58 |
| Skärmupplösning | colinhouse | Windows-operativsystem | 1 | 29 december 2007 16:38 |
| Skärmupplösning utom räckhåll | mooro | Grafikkort & Skärmar | 1 | 26 juni 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |