![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on Fujitsu Siemens Scaleo tietokone ja olen juuri asentanut uuden näytönohjaimen. Valitettavasti, kun olin mukauttaa näytön asetukset, en voi enää saan näyttöön tule. Viesti saan on "Näytön resoluutio on alueen ulkopuolella". Kun manuaalinen se kertoo voit säätää asetuksia. Hienoa, mutta en voi säätää asetuksia, koska en voi päästä siihen. Onko elin tiedä miten kiertää tämän? Paljon kiitoksia |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun pitää käynnistää vikasietotilassa ja käännä asetukset alas.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Apu! Problem with näyttöresoluutiota. | spooky123 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 28. toukokuuta 2009 14:37 |
| Näytön resoluutio ole oikein | ashaiba | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 28th Jan 2009 11:31 |
| Vikasietotilassa ulos päätöslauselma erilaisia, mutta normaalissa tilassa on hyvä ... | Count Jackula | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 25th Mar 2008 11:18 |
| Viini ja Näytön resoluutio | ashaiba | Linux & Alternative OS | 3 | 7th Mar 2008 10:58 |
| Näytön resoluutio | colinhouse | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 29. Joulukuu 2007 16:38 |
| Thread Tools | |
| |