![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Fujitsu Siemens SCALEO computer en ik heb zojuist een nieuwe grafische kaart. Helaas, maar ik was het aanpassen van de scherm-instellingen, kan ik niet langer mijn scherm te komen. De boodschap die ik krijg is "Scherm resolutie out of range". In de handleiding vertelt u de instellingen aanpassen. Fijn, maar ik kan het niet aanpassen van de instellingen, omdat ik niet kan gaan om het te doen. Is elk lichaam weet hoe je deze ronde? Many thanks |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U moet opstarten in de veilige modus en sla de instellingen omlaag.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help! Probleem met scherm resolutie. | spooky123 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 28 mei 2009 14:37 |
| Scherm resolutie niet goed | ashaiba | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | 28 Jan 2009 11:31 |
| Veilige modus van resolutie bereik, maar de normale modus is prima ... | Graaf Jackula | Windows besturingssystemen | 5 | 25 mrt 2008 11:18 |
| Wijn en Schermresolutie | ashaiba | Linux & Alternative OS | 3 | De 7 maart 2008 10:58 |
| Scherm Resolutie | colinhouse | Windows besturingssystemen | 1 | 29 dec 2007 16:38 |
| Thread Tools | |
| |