![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Fujitsu Siemens Scaleo PC og jeg har nettopp installert et nytt grafikkort. Dessverre, mens jeg var justere skjermen innstillinger, kan jeg ikke lenger få min for å komme videre. Meldingen jeg får er "Skjermoppløsning utenfor rekkevidde". I manuell Den forteller deg for å justere innstillingene. Fine, men jeg kan ikke justere innstillingene for jeg kan ikke komme på å gjøre det. Har noen kroppen vet hvordan du får rundt dette? Mange takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du trenger for å starte opp i sikker modus, og slå innstillingene ned.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp! Problem med skjermoppløsningen. | spooky123 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 28 mai 2009 14:37 |
| Skjermoppløsning ikke retten | ashaiba | Kabinetter & Skjermer | 10 | 28 januar 2009 11:31 |
| Sikkermodus ut oppløsning rekkevidde, men normal modus er fin ... | Count Jackula | Windows-operativsystemer | 5 | 25 mars 2008 11:18 |
| Vin og Skjermoppløsning | ashaiba | Linux og alternative OS | 3 | 7 mars 2008 10:58 |
| Skjermoppløsning | colinhouse | Windows-operativsystemer | 1 | 29 desember 2007 16:38 |
| Thread Tools | |
| |