![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei gutter, et par raske spørsmål om du vil. Jeg har et Hanns.G HU196D displayet og jeg vil gjerne vite oppdateringsfrekvensen, hvis mulig. Jeg har også et ATI 9600XT grafikkort & am lurer på om jeg ikke kan kjøre den på 1280 x 1024. Min PC; XP Home SP3 AMD Athlon XP 2600 + 1,00 GB RAM Powercolor 9600XT SB Live! Svar på et postkort eller et svar på denne tråden mange takk vennene, Slim. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Generelt
MPN: HU196D-NO, HU196D, HU196D-EU Display Type: flatskjerm / TFT aktiv matrise Innebygde enheter: stereohøyttalere Bredde: 44,7 cm, 41.7 cm Dybde: 18 cm, 19.8 cm Høyde: 42,8 cm, 44.7 cm Vekt: 5.7 kg Vedlegg Farge: Sort, sort, sølv Kompatibilitet: PC Lokalisering: Europa Vise Diagonal størrelse: 19 " Dot Pitch / Piksel Pitch: 0.294 mm Maks oppløsning: 1280 x 1024 Colour support: opptil 16,2 millioner farger Responstid: 8 ms Display stillinger Adjustments: Tilt OSD språk: engelsk, tysk, fransk, italiensk, spansk, japansk Tilt Angle: 20 Signalinngang: DVI-D, VGA Grensesnitt: DVI, VGA (HD-15) Vises Størrelse: 19 " Image Image Farge Temperatur: 9300K, justerbar, 6500K, justerbar Image Aspect Ratio: 5:4 Image Lysstyrke: 250 cd/m2 Image Kontrastforhold: 700:1 Image Max H-Synsvinkel: 150 Image Max V-Synsvinkel: 135 Video inngang Analog video Signal: RGB Digital Video Standard: Digital Visual Interface (DVI) Audioutgang Type: Høyttaler (e) - stereo - integrert Utgangseffekt / kanal: 1 watt Produsentens produktbeskrivelse HannStar er viet til å utvikle nisje panelet og LCD-TV-produkter, og det fungerer også med selskaper i verdensklasse, og forventer ikke bare å gi høykvalitets produkter til kundene, men også møte noen krav i design, funksjonalitet og utseende. Påbygning / tilkobling Grensesnitt:
Flat Panel Mount Interface: Innebygd MTBF: 50000 time (r) Compliant Standards: CE, UL, TUV, BSMI, kultur, TCO'99, CB, FCC, TCO'03, FCC-klasse B-sertifisert, UL, kultur, NOM, TCO'99, ICES-003 Class B, TCO'03, CE, UL, TUV, BSMI, kultur, EPA Energy Star, CB, FCC Funksjoner: Wall monterbar, Security lock slot (kabel lås selges separat) Makt Voltage Required: AC 120/230 V (50/60 Hz) Strømforbruk drift: 42 watt Form Factor: Intern Miljøstandarder EPA Energy Star Compliant: Ja Produsentens garanti Service & Support: 3 års garanti Service & Support Detaljer: Begrenset garanti - deler og arbeidskraft - 3 år Begrenset garanti - 3 år Begrenset garanti - erstatning - 3 år - på stedet Miljøparametere Min Driftstemperatur: 5 ° C Max Driftstemperatur: 35 ° C Fuktighetsområde Operating: 10 - 85% Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Takk for rask respons Dave. Kan ikke finne en referanse til oppdateringsfrekvenser imidlertid. I min Monitor innstillinger i Skjermegenskaper Jeg har tre valg av oppdateringsfrekvensen som følger; 60, 70 eller 75 Hertz. Som ville være best for mitt oppsett, som er oppmerksom på at begge mine øyne er nå over 50 år! Hilsen, Slim. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LCD-skjermer har ingen slike ting som oppdateringshastighet. Det spiller ingen rolle hva du setter den til.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Takk kompis, Jo lengre jeg bor, jo mer jeg lærer, Slim. |