![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej grabbar,
ett par snabba frågor om du kommer. Jag har en Hanns.G HU196D visa och jag vill veta uppdateringsintervallet, om möjligt. Jag har också ett ATI 9600XT grafikkort & am undrar om jag kan köra det på 1280 x 1024. Min dator; XP Home SP3 AMD Athlon XP 2600 + 1,00 GB RAM Powercolor 9600XT SB Live! Svar på ett vykort eller ett svar på denna tråd, Tack så mycket kompisar, Slem. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Allmänt
MPN: HU196D-US HU196D, HU196D-EU Display Typ: Platt bildskärm / TFT aktiv matris Inbyggda enheter: Stereohögtalare Bredd: 44,7 cm, 41,7 cm Djup: 18 cm, 19,8 cm Höjd: 42,8 cm, 44,7 cm Vikt: 5,7 kg Kapsling Färg: Svart, Svart, silver Kompabilitet: PC Lokalisering: Europa Visa Diagonal storlek: 19 " Dot Pitch / Pixel Pitch: 0.294 mm Max upplösning: 1280 x 1024 Colour support: Upp till 16,2 miljoner färger Responstid: 8 ms Display Positioner Justeringar: Tilt OSD-språk: engelska, tyska, franska, italienska, spanska, japanska Lutningsvinkel: 20 Signalingång: DVI-D, VGA Gränssnitt: DVI, VGA (HD-15) Användbart Storlek: 19 " Bild Bild Färgtemperatur: 9300K, justerbar, 6500K, justerbar Image Aspect Ratio: 5:4 Bild Ljusstyrka: 250 cd/m2 Image Contrast Ratio: 700:1 Bild Max H-Visningsvinkel: 150 Bild Max V-Visningsvinkel: 135 Videoingång Analog videosignal: RGB Digital videostandard: Digital Visual Interface (DVI) Audioutgång Typ: Högtalare (s) - stereo - integrerad Uteffekt / kanal: 1 Watt Tillverkarens produktbeskrivning HannStar är ägnat att utveckla nisch panel och LCD-TV-produkter, det fungerar även med företag i världsklass, och förväntar sig inte bara att tillhandahålla högkvalitativa produkter till kunder, utan också leva upp till medborgarnas krav på design, funktionalitet och utseende. Expansion / anslutning Gränssnitt:
Flat Panel Mount Interface: Inbyggd MTBF: 50.000 timmar (s) Standarder: CE, UL, TUV, BSMI, cUL, TCO'99, CB, FCC, TCO'03, FCC Klass B-certifierade, UL, cUL, NOM, TCO'99, ICES-003 Class B, TCO'03, CE, UL, TUV, BSMI, cUL, EPA Energy Star, CB, FCC Funktioner: Wall monterbar, säkerhets lock slot (cable lock säljs separat) Makt Spänning Required: AC 120/230 V (50/60 Hz) Power Consumption Operational: 42 Watt Formfaktor: Intern Miljönormer EPA Energy Star-kompatibel: Ja Tillverkarens garanti Service och support: 3 års garanti Service & Support Info: Begränsad garanti - delar och arbetskraft - 3 år, Begränsad garanti - 3 år, Begränsad garanti - utbyte - 3 år - på platsen Miljöparametrar Min Operating Temperature: 5 ° C Max Operating Temperature: 35 ° C Humidity Range Drift: 10 - 85% Mitt System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Tack för snabbt svar Dave.
Kan du inte hitta en hänvisning till uppdateringsintervallet priser dock. I mitt Monitor avsnittet Inställningar i Egenskaper för bildskärm Jag har tre val uppdateringsintervallet på följande sätt; 60, 70 eller 75 Hertz. Vilket skulle vara det bästa för min set-up, med tanke på att båda mina ögon är nu över 50 år gammal! Hälsningar, Slem. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
LCD-skärmar har ingen uppdateringsfrekvens. Det spelar ingen roll vad du ställer den till.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Tack kompis,
ju längre jag lever, desto mer jag lär mig, Slem. |