mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Skærmen bliver grønne ved læsning af et PC-spil

Reply

Thread Tools
Old 16. august 2008, 08:24
Medlem Gruppen

Default Skærmen bliver grønne ved læsning af et PC-spil

godt ill starte fra begyndelsen ..

Jeg tog en Nvidia GeForce3 Ti200 kort fra Ebay, jeg installeret drivere fra Nvidia hjemmeside, og nu da jeg belastning op min pc fra begyndelsen at når min skrivebordet vises sin grønne i stedet for sort. skrivebordet er perfekt indtil jeg indlæse forskellige spil op gamle og newish dem, det viser tilbage til grønne igen iv prøvet alle muligheder, der lå på Nvidia indstillingerne og min faktiske skærmindstillingerne og im ikke bedre ud på alle ....

kan nogen hjælpe mig please?
Old 16. august 2008, 08:26
Administrator Gruppen

Hvilke nye spil er du prøver at køre, jeg tvivler på, at kortet har den effekt / spec til at køre noget krævende.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16. august 2008, 08:38
Medlem Gruppen

ERM, counter strike 1.6, halveringstid 2, monopol pamper, Warcraft, fodbold styre spil .... i betragtning af min pc specs er fattige alligevel så im ikke spiller intet for magtfulde

799MHz processor
640MB Ram
Old 16. august 2008, 08:53
Administrator Gruppen

Og hvad er de spil, der giver den grønne skærmen? Alle de ovennævnte?
Old 16. august 2008, 08:57
Medlem Gruppen

alle undtagen Warcraft som jeg formået at fastsætte.
Old 16. august 2008, 09:01
Administrator Gruppen

Jamen det er en blanding virkelig, at nogle af disse spil har meget lave systemkrav, mens andre kræver mere end du har.

Jeg vil opdatere driverne, Direct X, og se, om spil brug for patches.

Det er alt, du kan gøre rigtig, men at være ærlig din pc spec er virkelig skære det fint og kan stadig være ansvarlig.
Old 16. august 2008, 09:11
Medlem Gruppen

Jeg har nyeste drivere jeg kan finde, og Direct x. tror, jeg har brug for en ny pc: D
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Dreje en bærbar LCD-skærm i en Desktop Monitor? hitman0042 General Hardware Chat 0 24 oktober 2009 15:15
Skærmdisplayet problem - grønne firkanter og spil virker ikke kojowilliams CPU, bundkort og RAM 0 13th May 2009 17:12
Ubuntu er lastning men login skærm ikke laste medman007 Linux & Alternative OS 0 6. jun 2009 19:12
Lille grønne bølgede linier og Windows ikke laste polakstanek Windows-operativsystemer 6 12 oktober 2008 10:11
Blank skærm efter tænde laptop kenflyken General Software Chat 1 13 januar 2008 12:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.