![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| godt ill starte fra begyndelsen .. Jeg tog en Nvidia GeForce3 Ti200 kort fra Ebay, jeg installeret drivere fra Nvidia hjemmeside, og nu da jeg belastning op min pc fra begyndelsen at når min skrivebordet vises sin grønne i stedet for sort. skrivebordet er perfekt indtil jeg indlæse forskellige spil op gamle og newish dem, det viser tilbage til grønne igen iv prøvet alle muligheder, der lå på Nvidia indstillingerne og min faktiske skærmindstillingerne og im ikke bedre ud på alle .... kan nogen hjælpe mig please? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilke nye spil er du prøver at køre, jeg tvivler på, at kortet har den effekt / spec til at køre noget krævende.
| |||
| |||
| ERM, counter strike 1.6, halveringstid 2, monopol pamper, Warcraft, fodbold styre spil .... i betragtning af min pc specs er fattige alligevel så im ikke spiller intet for magtfulde 799MHz processor 640MB Ram |
|
| |||
| |||
| Og hvad er de spil, der giver den grønne skærmen? Alle de ovennævnte? |
|
| |||
| |||
| alle undtagen Warcraft som jeg formået at fastsætte. |
|
| |||
| |||
| Jamen det er en blanding virkelig, at nogle af disse spil har meget lave systemkrav, mens andre kræver mere end du har. Jeg vil opdatere driverne, Direct X, og se, om spil brug for patches. Det er alt, du kan gøre rigtig, men at være ærlig din pc spec er virkelig skære det fint og kan stadig være ansvarlig. |
|
| |||
| |||
| Jeg har nyeste drivere jeg kan finde, og Direct x. tror, jeg har brug for en ny pc: D |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dreje en bærbar LCD-skærm i en Desktop Monitor? | hitman0042 | General Hardware Chat | 0 | 24 oktober 2009 15:15 |
| Skærmdisplayet problem - grønne firkanter og spil virker ikke | kojowilliams | CPU, bundkort og RAM | 0 | 13th May 2009 17:12 |
| Ubuntu er lastning men login skærm ikke laste | medman007 | Linux & Alternative OS | 0 | 6. jun 2009 19:12 |
| Lille grønne bølgede linier og Windows ikke laste | polakstanek | Windows-operativsystemer | 6 | 12 oktober 2008 10:11 |
| Blank skærm efter tænde laptop | kenflyken | General Software Chat | 1 | 13 januar 2008 12:05 |
| Thread Tools | |
| |