![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hyvin huonosti aloittaa alusta .. i tuonut Nvidia GeForce3 Ti200 kortin Ebayssä, i asennettu kuljettajat Nvidia verkkosivuilla ja nyt, kun i ladata minun pc alusta alkaen, kun työpöydälle ilmestyy vihreä sijasta musta. työpöydällä on täydellinen saakka i kuormitus eri pelejä vanhoja ja uudehko kuin se kääntyy takaisin vihreä jälleen iv kokeillut kaikkia vaihtoehtoja NVIDIA asetukset ja minun todellinen näytön asetukset ja im parempaa pois kaikki .... Can anybody help me please? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä uusia pelejä olet yrittää suorittaa, en usko, että kortti on valta / spec suorittaa mitään vaativia.
| |||
| |||
| erm, counter strike 1.6, puoliintumisaika 2, monopoli pohatta, warcraft, jalkapallo hallintaan pelejä, .... pitäen mielessä minun pc tiedot ovat köyhiä kuitenkin niin im ei ole pelannut mitään liian voimakas 799MHz prosessori 640MB Ram |
|
| |||
| |||
| Entä mitä pelejä, jotka antavat vihreä ruutu? Kaikki ne, jotka edellä? |
|
| |||
| |||
| kaikki paitsi warcraft joissa i onnistunut korjata. |
|
| |||
| |||
| No se on sekoitus todella, joista nämä pelit on hyvin alhainen järjestelmän vaatimuksia, toiset vaativat enemmän kuin sinulla on. Haluaisin päivittää ajurit, Direct X ja katso jos pelit tarvitse laastaria. That's all voit tehdä todella, vaan olla rehellinen PC spec on todella leikkaaminen sakon ja voi edelleen olla vastuussa. |
|
| |||
| |||
| Olen uusimmat ajurit i voi löytää, ja suora x. mielestäni tarvitse uutta pc: D |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Turning Laptop LCD-näyttö tulee Desktop Monitor? | hitman0042 | Rautatavaran Chat | 0 | 24 lokakuu 2009 15:15 |
| Kuvaruutuvalikosta ongelma - Vihreä torit ja pelit eivät toimi | kojowilliams | CPUs, Emolevyt & RAM | 0 | 13th Jun 2009 17:12 |
| Ubuntu on lastaus mutta sisäänkirjoittautumissivuksesi näyttö ei lastaus | medman007 | Linux & Alternative OS | 0 | 6. Jun 2009 19:12 |
| Pieni vihreä aaltoilevat linjat ja Windows ei lataudu | polakstanek | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 12. lokakuu 2008 10:11 |
| Tyhjä ruutu jälkeen kytkentä kannettava tietokone | kenflyken | General Software Chat | 1 | 13th Jan 2008 12:05 |
| Thread Tools | |
| |