![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| goed ziek start vanaf het begin .. Ik heb een Nvidia GeForce3 Ti200 kaart van Ebay, i geïnstalleerde stuurprogramma's van Nvidia website en nu als ik last van mijn pc vanaf het begin wanneer mijn bureaublad verschijnt haar groen in plaats van zwart. het bureaublad is perfect, tot ik belasting verschillende spelletjes op oude en vrij nieuw zijn blijkt weer terug naar de groene iv probeerde alle opties op de Nvidia instellingen en mijn eigenlijke scherm instellingen en im niet beter af zijn op alle .... kan iemand me helpen alstublieft? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welke nieuwe games zijn die u probeert uit te voeren, betwijfel ik die kaart heeft het vermogen / spec te lopen iets veeleisender.
| |||
| |||
| erm, Counter Strike 1.6, half life 2, monopolie tycoon, warcraft, voetbal beheren games, .... rekening houdend met mijn pc specs zijn arm toch zo im not playing niets te krachtig 799MHz processor 640MB Ram |
|
| |||
| |||
| En wat zijn de spellen die het groene scherm? Al die hierboven? |
|
| |||
| |||
| alle behalve warcraft die ik vast te stellen. |
|
| |||
| |||
| Nou het is een mix echt, sommige van die spellen hebben een zeer lage systeemvereisten, anderen meer dan je hebt. Ik zou update chauffeurs, Direct X en kijken of de games moeten alle patches. Dat is alles wat je kunt doen echt, maar om eerlijk te zijn pc spec is echt fijn en snij ze nog zou kunnen worden belast. |
|
| |||
| |||
| Ik heb nieuwste drivers ik kan vinden, en Direct X. denk dat ik een nieuwe pc: D |