![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| vel dårlig start fra begynnelsen .. Jeg tok en Nvidia GeForce3 Ti200 kort fra Ebay, jeg installerte driverne fra nVidia nettside, og nå når jeg laste opp min pc fra begynnelsen til når skrivebordet vises det grønne i stedet for svart. skrivebordet er perfekt inntil jeg laste ulike spillene opp gamle og newish som den blir tilbake til grønt igjen iv forsøkt alle alternativer på Nvidia og faktiske skjermen og im ikke bedre av på alle .... Kan noen hjelpe meg vær så snill? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilke nye spill er det du prøver å kjøre, jeg tviler på at kortet har makt / spec til å kjøre noe krevende.
| |||
| |||
| erm, counter strike 1.6, halvt liv 2, monopol Tycoon, Warcraft, fotball administrerende spill .... som er oppmerksom på min pc specs er dårlig allikevel så im ikke spiller ingenting for mektig 799MHz prosessor 640MB Ram |
|
| |||
| |||
| Og hva er spill som gir grønt skjermen? Alle de ovenfor? |
|
| |||
| |||
| alle unntatt Warcraft som jeg klarte å løse. |
|
| |||
| |||
| Vel det er en blanding egentlig, noen av disse spillene har svært lave systemkrav, andre krever mer enn du har. Jeg vil oppdatere driverne, Direct X og se om spillene trenger oppdateringer. Det er alt du kan gjøre egentlig, men for å være ærlig PCen spec virkelig klippe det fint og kan fortsatt være ansvarlig. |
|
| |||
| |||
| Jeg har nyeste driverne jeg kan finne, og Direct X. tror jeg trenger en ny pc: D |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slå en Laptop LCD-skjerm i en stasjonær skjerm? | hitman0042 | General Hardware Chat | 0 | 24 oktober 2009 15:15 |
| Skjermdisplay problemet - grønne ruter og spill fungerer ikke | kojowilliams | CPUer, Hovedkort & RAM | 0 | 13 juni 2009 17:12 |
| Ubuntu lastes men påloggingsskjermbildet ikke lasting | medman007 | Linux og alternative OS | 0 | 6 juni 2009 19:12 |
| Lille grønne bølgete linjer og Windows ikke lasting | polakstanek | Windows-operativsystemer | 6 | 12 oktober 2008 10:11 |
| Tom skjerm når du slår på laptop | kenflyken | General Software Chat | 1 | 13 januar 2008 12:05 |
| Thread Tools | |
| |