![]() |
|
| |||
| |||
| och sjuka från början .. Jag tog ett Nvidia GeForce3 Ti200 kort från Ebay, jag installerade drivrutinerna från Nvidia hemsida, och nu när jag ladda upp min pc från början när skrivbordet visas dess grönt istället för svart. skrivbordet är perfekt tills jag ladda olika spel upp gamla och GANSKA NY dem den vänder tillbaka till grönt igen iv provat alla alternativ på Nvidia inställningar och min faktiska skärminställningarna och im inget bättre alls .... kan någon hjälpa mig snälla? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilka nya spel är det du försöker att köra, jag tvivlar på att kortet har makten / spec att köra något krävande.
| |||
| |||
| erm, counter strike 1.6, halveringstid 2, monopol Tycoon, warcraft, fotboll hantera spel .... med tanke på min pc specs är fattiga ändå så im inte spelar någonting för stark 799MHz processor 640MB Ram |
|
| |||
| |||
| Och vad är det spel som ger den gröna skärmen? Alla de ovan? |
|
| |||
| |||
| alla utom warcraft som jag lyckades fixa. |
|
| |||
| |||
| Tja det är en blandning verkligen, vissa av dessa spel har mycket låga systemkrav, andra kräver mer än du har. Jag vill uppdatera drivrutiner, Direct X och se om spelen behöver några fläckar. Det är allt du kan göra egentligen, men för att vara ärlig datorn spec är verkligen skär det bra och kan fortfarande vara ansvarig. |
|
| |||
| |||
| Jag har senaste drivrutinerna kan jag hitta, och Direct X. tror att jag behöver ett nytt st: D |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Turning en bärbar LCD skärm till en stationär bildskärm? | hitman0042 | General Hardware Chat | 0 | 24 oktober 2009 15:15 |
| Skärmvisning problem - gröna fyrkanter och spel fungerar inte | kojowilliams | Processorer, moderkort & RAM | 0 | 13 juni 2009 17:12 |
| Ubuntu laddas men inloggningsskärm inte lastning | medman007 | Linux & Alternativa OS | 0 | 6 juni 2009 19:12 |
| Små gröna vågiga linjer och Windows laddas inte | polakstanek | Windows-operativsystem | 6 | 12 oktober 2008 10:11 |
| Blank skärm efter att sätta på laptop | kenflyken | General Software Chat | 1 | 13 januari 2008 12:05 |
| Thread Tools | |
| |