![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej alle,
Jeg har lige købt en dejlig Dell Inspiron Mini 10 ved max spec (£ 308) imidlertid efter modtagelsen Jeg indså, at jeg ikke købe Display opgradere @ £ 30 (HD Display 1366x768). Lige nu er de max res jeg kan få er 1024x576 uden at miste skærmen ratio (1024x768 er mulig, men jeg er nødt til at strække sig til at passe og det ser ud ... Du ved ...) Skal jeg gå igennem med aflevering denne enhed tilbage om tilbagebetaling og derefter købe en ny (det er den eneste mulighed) eller skal jeg holde fast i 1024x576? De vil nu debitere mig £ 23 for indsamling selvom det primært er det nu £ 53. Jeg kan bare ikke gøre op i mit sind om jeg bør sigte efter den bedste indrømmet, at jeg bruger min laptop til at gemme billeder og se film. Jeg er lige ved ikke, om £ 53 er værd at forskellen i res?! Thanks a lot for rådgivning. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Afhænger af dit valg virkelig, personligt kan jeg ikke stå lave resolutioner, fuzzy store ikoner etc, jeg langt foretrækker den rene, skarpe højere res's.
|
|||
|
|||
|
Også rigtigt, hverken kan I. udseendet af fuzzy taskbars og massive skrivebord ikoner sender mig tilbage i 90'erne, og jeg ikke kan lide det. Sagen er den ... Er forskellen i 1024x576 til 1366x768 vil være, at forskellige for at være værd £ 53 (£ 30 opgradere + £ 23 indsamling / restitution)?
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg er enig med hybr! D, små ikoner ser renere og hele erfaring er meget bedre ser bedre færdig off med en højere opløsning, men jeg ville betale £ 53 for blot at få valgt skærmindstillingerne im sikker på, at du kunne leve med i det? lol.
Men hvis du virkelig ønsker det skal du få det:) |
|
|
|||
|
|||
|
Faktisk har jeg hørt en ven, der anbefalede jeg returnere mine Dell selv for £ 23 gebyr og købe en Samsung NC10, der sandsynligvis er den bedste Netbook penge kan købe på markedet på denne aktuelle tidspunkt. Nu er jeg nødt til at bekræfte, er, hvis Display vil støtte en høj opløsning end 1024x576 ...
Any comments? |
|
|
|||
|
|||
|
Hmm, jeg har hørt, at Samsung er det bedste Netbook ud på momment og det ville være en god invesment det, hvis du har råd til de ekstra penge til at købe det.
|
|
|
|||
|
|||
|
Nå Dell jeg har kostet mig £ 308 henviser til, at Samsung er i øjeblikket på £ 296 på PC World.
Jeg fandt ud af, at Samsung har 1024x600 så det er ikke meget for en forbedring, men jeg vil gå ud og tjekke det ud på stedet, hvis det er muligt ... |
|
|
|||
|
|||
|
YH Jeg vil tjekke det ud mate ive havde gode anmeldelser fra Dell kJ bedre dem fra Samsung her er at gennemgå for Samsung, www.trustedreviews.com/laptops/review/2008/11/17/Samsung-NC10---10-2in-Netbook/p1 check det ud og have en mening makker.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg gik til Micro Anvika her i eftermiddag for at se Display model de havde. Jeg må sige, at jeg er meget tilfreds med, hvad jeg så. Den indeholder alt, hvad Dell har og meget mere. Den leveres som standard med en fantastisk batteri (7hrs), Atom N270, 1GB RAM opgraderes til 2 GB og 950 Chipset Graphic Card giver op til 1024x600. Det res så nøjagtig som hvad jeg ville. Dell havde de 500 Chipset kort, der forklarer min skuffelse ... Jeg har lige fået en bekræftelse på indsamling / restitution, så jeg vil købe Samsung online ...
|
|
|
|||
|
|||
|
Nice mate im glad du sorteret dit problem ud mate god ser med samsung.
|