![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all, Ik heb net een prachtige Dell Inspiron Mini 10 bij max spec (£ 308) echter na ontvangst van het Ik realiseerde me dat ik niet de aankoop van het display upgraden @ £ 30 (HD Display 1366x768). Nu de max res ik kan krijgen is 1024x576 zonder verliezen ratio scherm (1024x768 is mogelijk, maar ik moet strekken om fit en het lijkt ... Je weet wel ...) Moet ik gaan door met het overhandigen van deze eenheid terug voor de restitutie, en dan de aanschaf van een nieuwe (dat is de enige optie) of moet ik vasthouden aan 1024x576? Ze zullen nu mij £ 23 voor de collectie al zo in wezen is het nu £ 53. Ik kan het gewoon niet in mijn ogen als ik zou moeten streven naar het beste uit dat ik mijn laptop op te slaan foto's en films bekijken. Ik weet niet of £ 53 waard is het verschil in res? Thanks a lot voor de advisering. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhankelijk van uw keuze echt, persoonlijk kan ik niet staan lage resoluties, de fuzzy grote iconen etc, ik geef de voorkeur aan de schone, scherpe hogere res's.
| |||
| |||
| Ook waar, noch kan I. De look van fuzzy taskbars en massale bureaubladpictogrammen stuurt me terug in de jaren'90 en dat ik een hekel. Het ding is ... Is het verschil van 1024x576 naar 1366x768 zal dat anders de moeite waard zijn om £ 53 (£ 30 + £ 23 upgrade verzameling / restitutie)? |
|
| |||
| |||
| Ik ben het eens met hybr! D, kleine pictogrammen schonere kijken en de hele ervaring is een stuk beter oogt beter afgewerkt met een hogere res maar ik zou betalen £ 53 net om de gekozen weergave-instellingen im er zeker van dat u zou kunnen leven met het uit? lol. Maar als je echt wilt dat je moet krijgen:) |
|
| |||
| |||
| Eigenlijk heb ik overleg gepleegd met een vriend die aanbevolen ik terugkeer mijn Dell zelfs voor £ 23 vergoeding en de aankoop van een Samsung NC10 die, kennelijk, is de beste Netbook geld kunt kopen op de markt brengen in de huidige tijd. Nu heb ik niet te bevestigen als de display een hoge res dan 1024x576 ... Eventuele opmerkingen? |
|
| |||
| |||
| Hmm ik heb gehoord dat de Samsung is de beste netbook op het momment en het zou een goede invesment als je kon veroorloven het extra geld te kopen. |
|
| |||
| |||
| Nou heb ik de Dell kost me 308 pond terwijl de Samsung is op dit moment £ 296 tegen PC World. Ik kwam erachter dat de Samsung heeft 1024x600 dus het is niet veel van een verbetering, maar ik zal gaan en check it out on-site als mogelijk ... |
|
| |||
| |||
| YH Ik check it out mate ive had goede beoordelingen van de dell BTU betere uit de Samsung hier is de evaluatie voor de samsung, www.trustedreviews.com/laptops/review/2008/11/17/Samsung-NC10---10-2in-Netbook/p1 check it out en hebben een denk mate. |
|
| |||
| |||
| Ik ging naar Micro Anvika vanmiddag om de display-model hebben. Ik moet zeggen ik ben erg blij met wat ik zag. Het bevat alles wat de Dell heeft en meer. Hij wordt standaard geleverd met een fantastisch batterij (7hrs), Atom N270, 1GB RAM moderniseerbare tot 2GB en de 950 Chipset Grafische kaart waardoor tot 1024x600. Dat res keek precies wat ik graag wilde. De Dell heeft de 500-chipset kaart, dat verklaart mijn teleurstelling ... Ik heb de bevestiging van verzameling / restitutie dus ik koop de Samsung online ... |
|
| |||
| |||
| Nice mate im glad you gesorteerd uw probleem uit stuurman goed kijken met de Samsung. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe Rig - Advies aub | Kirion | Algemeen Hardware Chat | 4 | 18 jun 2009 17:06 |
| Wanhopig op zoek Serverguy. | Garigoun | Netwerken, modems & VoIP | 14 | 28 mei 2009 15:20 |
| Hulp te zoeken voor het verbeteren van de prestaties van mijn laptop ... | Ninjo | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | De 3 februari 2009 06:51 |
| Bouwen van nieuwe pc; Nood aan een tweede (of meer) advies | evilspoon | Algemeen Hardware Chat | 7 | 23e sep 2008 01:20 |
| Dit is wat im krijg voor mijn volgende bouwen. Wat is uw mening over het? | cheesepuff | Algemeen Hardware Chat | 7 | 22 aug 2008 13:24 |
| Thread Tools | |
| |