![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg har nettopp kjøpt en nydelig Dell Inspiron Mini 10 på max spec (£ 308) men ved mottak av det jeg skjønte at jeg ikke kjøpte den annonserte oppgradere @ £ 30 (HD Display 1366x768). Akkurat nå maks res jeg kan få er 1024x576 uten å miste skjermen ratio (1024x768 er mulig, men jeg har til å strekke til å passe, og det ser ut ... Du vet ...) Bør jeg gå gjennom med levere over denne enheten tilbake for tilbakebetaling og deretter kjøpe en ny en (som er det eneste alternativet), eller bør jeg stokk med 1024x576? De vil nå belaste meg £ 23 for samlingen om det i hovedsak er det nå £ 53. Jeg kan ikke gjøre opp min mening om jeg bør satse på det beste gitt at jeg bruke min laptop til å lagre bilder og filmer. Jeg vet ikke om £ 53 er verdt forskjellen i oppløsning? Tusen takk for rådgivning. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avhenger valget virkelig, personlig kan jeg ikke stå lave oppløsninger, er uklar store ikoner osv, jeg mye foretrekker rene, skarpe høyere oppløsning's.
| |||
| |||
| For sant, verken kan I. utseendet til krusete taskbars og massive skrivebordsikonene sender meg tilbake på 90-tallet, og jeg misliker det. Saken er ... Er det forskjell på 1024x576 til 1366x768 skal være at ulike skal være verdt £ 53 (£ 30 oppgradering + £ 23 samling / tilbakebetaling)? |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig med hybr! D, små ikoner ser renere og hele experiance er mye bedre ser bedre ferdig med en høyere oppløsning, men jeg vil betale £ 53 bare for å få valgt Displayinnstillinger im at du kan leve uten den? lol. Men hvis du virkelig ønsker det, bør du få det:) |
|
| |||
| |||
| Egentlig har jeg konsultert en venn som anbefalte jeg returnere min Dell selv for £ 23 gebyr og kjøpe en Samsung NC10 som tilsynelatende er den beste Netbook penger kan kjøpe på markedet på nåværende tidspunkt. Nå er alt jeg har å bekrefte er at skjermen vil støtte en høy oppløsning enn 1024x576 ... Eventuelle kommentarer? |
|
| |||
| |||
| Hmm jeg har hørt at Samsung er den beste netbook ut på momment og det ville være en god invesment det hvis du får råd til de ekstra pengene til å kjøpe den. |
|
| |||
| |||
| Vel Dell har jeg koste meg £ 308 mens Samsung er for tiden på kr 296 til PC World. Jeg fant ut at Samsung har 1024x600 så det er ikke mye av en forbedring, men jeg skal gå og sjekke det ut på stedet hvis det er mulig ... |
|
| |||
| |||
| yh jeg skulle sjekke det kompis Ive hadde gode vurderinger fra dell BTU bedre de fra Samsung her er anmeldelsen for Samsung, www.trustedreviews.com/laptops/review/2008/11/17/Samsung-NC10---10-2in-Netbook/p1 Sjekk det ut og har en tro kompis. |
|
| |||
| |||
| Jeg dro til Micro Anvika denne ettermiddagen for å se den annonserte modellen de hadde. Jeg må si jeg er veldig fornøyd med hva jeg så. Den har alt som Dell har og mer. Den leveres standard med en fantastisk batteriet (7hrs), Atom N270, 1GB RAM upgradable til 2 GB og 950 Chipset grafikkort muliggjør opptil 1024x600. Det res så ut akkurat som det jeg ville. Dell hadde 500 Chipset kort, som forklarer min skuffelse ... Jeg fikk bekreftet samling / refusjon så jeg skal kjøpe Samsung online ... |
|
| |||
| |||
| Nice kompis im glad du sortert problemet ut kompis gode utseende med Samsung. |