![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jeg er kigger på benchmarks, og jeg ser 8800GT er virkelig tæt på en GTX. tror du, jeg vil bare få en GT i stedet for et GTX?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep og jep Pris ydeevne 8800gt vinder hænderne ned
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Gå efter GTX, stadig det er den bedste eller vente, indtil de relese de nyeste kort (ved ikke hvornår, men fra hvad jeg hørte næste januar skyldes). |
|
| |||
| |||
| Citat:
Og det bænke kun en ramme eller to lavere end GTX ![]() Så i mine øjne den GT er den langt bedre kort!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| yeah GT hele vejen, måske spare op og få 8800GT SLI? >. <Lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No-dem stillet spørgsmålet: Hvilken opløsning Cheesepuff? 1920x1200 - GTX 1680x1050 - GT 1280x1024/1440x900 - Hverken, få et 320mb GTS / 256 MB 8600 GTS. Ydet, BT er tæt på en GTX ved højere opløsninger, men det ekstra overhead vil sikker komme i nyttige for dem nogle ekstra frames en anden.
|
| |||
| |||
| 1680x1050 |
|
| |||
| |||
| GTX er overkill derefter. GT er min mening. Pre-GT frigivelse ville jeg have sagt 640mb GTS, men du er nødt til at blive gal nu at gå til, at kortet.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| hmm ... Jeg spørger mig selv .... http://www.tcmagazine.com/comments.p...=16874&catid=2 |
|
| |||
| |||
| Yup, læse et par af dem, CP. Men efterhånden som markedet bliver mere om komplicerede er det ikke kun resultater, der kommer i det, men også pris. Bang-for-aben tager på en helt ny betydning. Slippe så mange kort også forveksler det spørgsmål, som er grunden til folk, der er i tvivl om den teknologi, behovet for at uddanne sig selv eller blive undervist af folk som os på fora som disse eller andre steder, der aktivt bænk disse komponenter. En gamer er nødt til at beslutte ikke kun om et budget (og holde sig til det), men hvilken type spiller de er. Er de kan lide mig, og kræve et minimum billedhastigheden af 25/sec, midten AA og høj AF (som kan se det i øjnene, er, hvordan spillet er ment til at se) eller er de for ikke så fussed om små detaljer sort? Den moralske her folk, er at spørge, men hvad vigtigere er, at læse op på et kort (eller en komponent for den sags skyld), så du har den klarest mulige forståelse af teknologi på arbejdspladsen, så du kan træffe en informeret beslutning, når det bliver tid til at åbne din tegnebog.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Muligt at sælge: XFX 8800GTX OC version | thingie2 | CJ Brugt Marketplace | 19 | 22 juli 2008 23:43 |
| 8800GTX | thingie2 | Grafikkort & Monitors | 9 | 22. maj 2008 13:34 |
| 8800GTX elforbrugsværdien | Mikel | Grafikkort & Monitors | 2 | 2 januar 2008 00:12 |
| 8800GTX eller 2 * 8800GT i SLI | Thunderer | Grafikkort & Monitors | 12 | 21. nov 2007 10:32 |
| 728MB BfG 8800GTX Need Udtalelser | Thunderer | Grafikkort & Monitors | 3 | 14. sep 2007 06:29 |
| Thread Tools | |
| |