![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| niin, i on katsot vertailuarvot ja näen 8800GT on todella lähellä A GTX. Pitäisikö minun vain saada GT sen sijaan, että GTX?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep ja yep Hinta suorituskyky on 8800gt voittaa kädet alas
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Go for the GTX, silti se on paras tai odota, kunnes ne relese uusimmat kortit (ei tiedä, milloin vaan, mitä olen kuullut seuraavan tammikuu johtuu). |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ja se penkit vain kehys tai kahta pienempi kuin GTX ![]() Joten mielestäni GT on ylivoimaisesti parempi kortti!
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| joo GT koko matkan, ehkä säästää ja saada 8800GT SLI? >. <Lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei niitä kysytään: Mitä päätöslauselma Cheesepuff? 1920x1200 - GTX 1680x1050 - GT 1280x1024/1440x900 - Ei, saat 320mb GTS / 256MB 8600 GTS. Myönnettäköön, että GT on lähellä A GTX on korkeampi päätöslauselmat mutta extra overhead tulee varmasti tulla hyödyllinen niille muutama ylimääräinen kuvaa sekunnissa.
|
| |||
| |||
| 1680x1050 |
|
| |||
| |||
| GTX on ylilyönti sitten. GT on minun mielipiteeni. Pre-GT release olisin sanonut 640mb GTS mutta sinun on hullun nyt mennä kyseistä korttia.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| hmm ... ihmettelen .... http://www.tcmagazine.com/comments.p...=16874&catid=2 |
|
| |||
| |||
| Yup, lukea muutaman näistä CP. Mutta kuten markkinoille entistä sekava se ei ole vain suorituskykyä että tulee, mutta myös hinta. Bang-for-buck saa aivan uuden merkityksen. Vapautat tämän monet kortit sekoitetaan myös kysymys, joka on, miksi ihmiset, jotka ovat epävarma teknologian tarvetta kouluttaa itseään tai koulutetut ihmiset, kuten meille foorumeilla, kuten näitä tai muita sivustoja, jotka aktiivisesti penkki näitä komponentteja. A gamer on päätettävä paitsi budjetti (ja pitää siitä kiinni), mutta minkälainen pelaaja ne ovat. Ovatko he pitävät minua ja kysynnän vähintään runko oli 25/sec, väli AA ja korkea AF (jonka avulla kasvot se, kuinka peli on tarkoitus katsoa) tai ne ovat, että ei niin fussed noin pikku yksityiskohtia lajike? Moraalinen tässä folks on kysyä, mutta vieläkin tärkeämpää, lukea missä tahansa kortin (tai osa siitä asiasta), joten on mahdollisimman selvä käsitys teknologian työtä, jotta voit tehdä tietoisen päätöksen, kun se tulee aika Avaa lompakko.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mahdollinen myynti: XFX 8800GTX OC versio | thingie2 | CJ Käytetyt Marketplace | 19 | 22. Jul 2008 23:43 |
| 8800gtx | thingie2 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 22. toukokuuta 2008 13:34 |
| 8800gtx virrankulutus | Mikel | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 2. Jan 2008 00:12 |
| 8800GTX tai 2 * 8800GT vuonna SLI | Thunderer | Graphics Cards & Näytöt | 12 | 21. marraskuu 2007 10:32 |
| 728MB BFG 8800GTX Tarvitsetko Lausunnot | Thunderer | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 14. Sep 2007 06:29 |
| Thread Tools | |
| |