![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dus, ik op zoek naar benchmarks, en ik zie de 8800GT is echt dicht bij een GTX. denk je dat ik moet gewoon een GT in plaats van een GTX?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Yep en yep
Prijs-prestatieverhouding de 8800gt wint handen naar beneden
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
|||
|
|||
|
Ga voor de GTX, het is nog steeds de beste of wachten tot ze relese de nieuwste kaarten (weet niet wanneer maar uit wat ik gehoord komende januari zijn te wijten).
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
En dat banken slechts een frame of twee lager dan de GTX ![]() Dus in mijn ogen de GT is veruit de betere kaart!
|
|||
|
|||
|
yeah GT helemaal, misschien redden en krijgen 8800GT SLI? >. <Lol
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
No-die de vraag: Welke resolutie Cheesepuff?
1920x1200 - GTX 1680x1050 - GT 1280x1024/1440x900 - Noch, krijgen een GTS 320mb / 256mb 8600 GTS. Toegegeven, de GT is dicht bij een GTX op de hogere resoluties, maar dat extra overhead zal zeker van pas komen voor die paar extra frames per seconde.
|
|
|
|||
|
|||
|
1680x1050
|
|
|
|||
|
|||
|
GTX is overkill dan.
GT is mijn mening. Pre-release GT ik zou hebben gezegd 640mb GTS, maar moet je wel gek nu te gaan voor deze kaart.
|
|||
|
|||
|
hmm ... ik vraag me af ....
http://www.tcmagazine.com/comments.p...=16874&catid=2 |
|
|
|||
|
|||
|
Yup, leest een paar van de CP.
Maar als de markt een meer gecompliceerde het is niet alleen de prestaties die zij in deze, maar ook de prijs. Bang-for-buck neemt op een hele nieuwe betekenis. Het vrijgeven van deze vele kaarten ook verwart het probleem en dat is waarom mensen die onzeker zijn over de technologie moeten opvoeden zelf of worden opgeleid door mensen zoals ons op fora zoals deze of andere sites die actief bench deze componenten. Een gamer zal moeten beslissen, niet alleen over een begroting (en vasthouden aan het), maar wat voor soort gamer ze zijn. Zijn ze net als ik en vraag een minimale frame rate van 25/sec, midden en hoge AA AF (die laat onder ogen zien is hoe het spel is bedoeld om te kijken), of zijn ze het niet zo fussed over de kleine details ras? De moraal hier is mensen te vragen, maar nog belangrijker, te lezen op een kaart (of een onderdeel voor die stof), zodat u de duidelijkste mogelijk begrip van de technologie op het werk zodat u een weloverwogen besluit, wanneer het wordt tijd om te open uw portefeuille.