![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så jeg leter på standarder, og jeg ser 8800GT er veldig nær en GTX. tror du jeg burde få en GT i stedet for et GTX?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja og Ja Pris / ytelse på 8800gt vinner hendene ned
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Gå for GTX, fortsatt er det beste eller vente til de relese nyeste kort (vet ikke når, men det jeg har hørt siden januar skyldes). |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Og det benker bare en ramme eller to lavere enn GTX ![]() Så i mine øyne i GT er det langt bedre kort!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| yeah GT hele veien, kanskje spare opp og få 8800GT SLI? >. <Lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No-de spurte spørsmålet: Hvilken oppløsning Cheesepuff? 1920x1200 - GTX 1680x1050 - GT 1280x1024/1440x900 - Verken, får 320mb GTS / 256MB 8600 GTS. Tildelt den GT er nær en GTX ved høyere oppløsninger, men det ekstra overhead vil sikkert komme i nyttig for noen ekstra bilder i sekundet.
|
| |||
| |||
| 1680x1050 |
|
| |||
| |||
| GTX er overkill da. GT er min mening. Pre-GT release Jeg ville sagt 640mb GTS, men du må være gal nå å gå for dette kortet.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| hmm ... Jeg lurer på .... http://www.tcmagazine.com/comments.p...=16874&catid=2 |
|
| |||
| |||
| Yup, lese noen av disse CP. Men etter hvert som markedet blir mer convoluted det er ikke bare resultatene som kommer inn i det, men også prisen. Bang-for-pengene tar på en helt ny mening. Slipp så mange kort som også forvirrer problemet som er grunnen til at folk som er usikker på om teknologien trenger for å utdanne seg eller være utdannet av folk som oss på fora som disse eller andre nettsteder som aktivt benk disse komponentene. En spiller må bestemme ikke bare på et budsjett (og hold deg til det), men hvilken type spiller de er. Er de som meg, og krever et minimum Rammehastigheten av 25/sec, midtveis AA og høye AF (som kan vende det er hvordan spillet er ment å se ut), eller er de for ikke så fussed om litt mer variasjon? Moralen her folkens er å spørre, men enda viktigere, å lese opp noen kort (eller noen komponent for den saks skyld) så du har den klareste mulig forståelse av teknologi i arbeid, slik at du kan ta en avgjørelse når det blir tid til åpne lommeboken.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Mulig salg: XFX 8800GTX OC versjon | thingie2 | CJ Brukes Marketplace | 19 | 22 juli 2008 23:43 |
| 8800GTX | thingie2 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 22 mai 2008 13:34 |
| 8800GTX strømforbruk | MikeL | Kabinetter & Skjermer | 2 | 2 januar 2008 00:12 |
| 8800GTX eller 2 * 8800GT i SLI | Thunderer | Kabinetter & Skjermer | 12 | 21 nov 2007 10:32 |
| 728MB BFG 8800GTX Trenger Meninger | Thunderer | Kabinetter & Skjermer | 3 | 14nde sep 2007 06:29 |
| Thread Tools | |
| |