![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg vil være at købe en ny computer snart, og jeg spørger mig selv, hvilket ville være et bedre valg. Begge priser er de samme for begge. 1. Single 896MB NVIDIA ® GeForce ® GTX 260 2 Dual 512MB NVIDIA ® GeForce ® 9800 GT Jeg er interesseret i bedre spiloplevelse præstationer så jeg vil antage, at den dobbelte postkort ville være bedre, men jeg har også læst, at nogle spil ikke er omfattet af SLI. Jeg er bare på udkig efter nogle feedback |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har, at mange penge at smide på grafikkort, jeg vil foreslå, du synes om Crossfiring to ATI Radeon 4870s.
|
| |||
| |||
| Jeg vil undersøge det, men ud af de to, hvilket ville du sige, er bedre til gaming præstationer? |
|
| |||
| |||
| I wouldnt dobbelt / SLI to Nvidia grafikkort i min udtalelse. Gennem erfaring, de giver dig mindre ydeevne end at købe en enkelt højtydende grafikkort. Din bedste off bare spare lidt flere penge, overvejer din 3 / 4 vejen dér med disse valg og få en højere specifikation kortet såsom:BfG NVIDIA GeForce 8800 GTX OC 768MB PCIe Bare et eksempel BTW Dette er blot min mening dog se, hvad andre mennesker har at sige første, før du vælger ![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Køb en 4850, hvis du ved en lav opløsning, købe en 4870, hvis du er på en høj opløsning, eller hvis du virkelig nødt til at bruge, at meget få et 4870X2.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I anden Carbon
| |||
| |||
| Thanks for the feedback, men dette er min dilemna. Jeg ledte til at købe fra Alienware, som for $ 1500 kunne jeg alt jeg havde brug for, og prisen syntes at passe til komponenter bedre end det, jeg troede de ville. (Normalt var altid overpris af et parti) Et af de systemer havde en bestand enkelt 896 gtx eller dobbelt 512 9800s. Det andet system, der havde en langsommere processor, men flere muligheder for grafikkort ville koste mig en smule mere. Men jeg er bestemt villig til at købe alt særskilt og opbygge en selv, men jeg tvivler på min evne til at gøre det godt. Jeg ønsker ikke at gøre det til brugerdefineret pc hjælpe tråd, men hvis jeg kommer op med en liste over komponenter skal jeg sende dem her eller på et andet subforum? >. <Sorry for the mur af tekst |
|
| |||
| |||
| Den almindelige Hardware tråd ville være bedre. Jeg virkelig virkelig opfordre Dem til at bygge selv. Ikke blot vil du få et meget bedre system, vil du også spare en masse kontanter. Kig på carboner klistret på toppen af den almindelige Hardware forum, og derefter starte en ny tråd, der, og vi kan give dig mere rådgivning. Jeg kan guide dig gennem opbygning af PC fra start til slut, hvis du ønsker det, og det er virkelig ikke så hårdt. Bare bruge almindelig sund fornuft og tager din tid, og sørg for, at du gør din forskning, før du køber, ikke efter
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Lyder godt til mig, jeg kender en tech sted, der kan sætte det sammen for mig, for ligesom 50 bukke og de tilføjer noget software samt få det hele tunet og alt dens blot spørgsmålet om at udskille de rigtige dele, at alle vil arbejde sammen = D |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dobbelt skærm, enkelt VGA-port, ingen grafikkort? | steveguy13 | Grafikkort & Monitors | 13 | 7 juni 2009 07:28 |
| Som PC Skal jeg Byg? Dual Core eller Single Core ... | anthonyla65 | General Hardware Chat | 4 | 18. maj 2009 14:12 |
| Dual Monitor Spørgsmål | Aftershock | Grafikkort & Monitors | 8 | 29 november 2008 16:45 |
| Højere Single Core, Basse Dual Core | mykul | CPU, bundkort og RAM | 7 | 16 februar 2008 13:28 |
| Single Quad Core eller Dual Quad Core processorer? | Anonimouse | CPU, bundkort og RAM | 2 | 29th May 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |