mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Enkelt eller Dobbelt, det er spørgsmålet! = D

Reply

Thread Tools
Old 14. sep 2008, 11:23
Medlem Gruppen

Default Enkelt eller Dobbelt, det er spørgsmålet! = D

Jeg vil være at købe en ny computer snart, og jeg spørger mig selv, hvilket ville være et bedre valg. Begge priser er de samme for begge.
1. Single 896MB NVIDIA ® GeForce ® GTX 260
2 Dual 512MB NVIDIA ® GeForce ® 9800 GT

Jeg er interesseret i bedre spiloplevelse præstationer så jeg vil antage, at den dobbelte postkort ville være bedre, men jeg har også læst, at nogle spil ikke er omfattet af SLI. Jeg er bare på udkig efter nogle feedback
Old 14. sep 2008, 11:36
Redaktør Gruppen

Hvis du har, at mange penge at smide på grafikkort, jeg vil foreslå, du synes om Crossfiring to ATI Radeon 4870s.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 14. sep 2008, 11:39
Medlem Gruppen

Jeg vil undersøge det, men ud af de to, hvilket ville du sige, er bedre til gaming præstationer?
Old 14. sep 2008, 12:28
Medlem Gruppen

I wouldnt dobbelt / SLI to Nvidia grafikkort i min udtalelse.
Gennem erfaring, de giver dig mindre ydeevne end at købe en enkelt højtydende grafikkort.
Din bedste off bare spare lidt flere penge, overvejer din 3 / 4 vejen dér med disse valg og få en højere specifikation kortet såsom:
BfG NVIDIA GeForce 8800 GTX OC 768MB PCIe
Bare et eksempel BTW
Dette er blot min mening dog se, hvad andre mennesker har at sige første, før du vælger
Old 14. sep 2008, 12:33
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Xeon View Post
og få en højere specifikation kortet såsom:
BfG NVIDIA GeForce 8800 GTX OC 768MB PCIe
J
Dette kort blev forældet om et år siden.

Køb en 4850, hvis du ved en lav opløsning, købe en 4870, hvis du er på en høj opløsning, eller hvis du virkelig nødt til at bruge, at meget få et 4870X2.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 14. sep 2008, 12:45
Donor-Gruppen

I anden Carbon

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 14. sep 2008, 13:34
Medlem Gruppen

Thanks for the feedback, men dette er min dilemna. Jeg ledte til at købe fra Alienware, som for $ 1500 kunne jeg alt jeg havde brug for, og prisen syntes at passe til komponenter bedre end det, jeg troede de ville. (Normalt var altid overpris af et parti) Et af de systemer havde en bestand enkelt 896 gtx eller dobbelt 512 9800s. Det andet system, der havde en langsommere processor, men flere muligheder for grafikkort ville koste mig en smule mere. Men jeg er bestemt villig til at købe alt særskilt og opbygge en selv, men jeg tvivler på min evne til at gøre det godt. Jeg ønsker ikke at gøre det til brugerdefineret pc hjælpe tråd, men hvis jeg kommer op med en liste over komponenter skal jeg sende dem her eller på et andet subforum?
>. <Sorry for the mur af tekst
Old 14. sep 2008, 14:36
Redaktør Gruppen

Den almindelige Hardware tråd ville være bedre.

Jeg virkelig virkelig opfordre Dem til at bygge selv. Ikke blot vil du få et meget bedre system, vil du også spare en masse kontanter.

Kig på carboner klistret på toppen af den almindelige Hardware forum, og derefter starte en ny tråd, der, og vi kan give dig mere rådgivning.

Jeg kan guide dig gennem opbygning af PC fra start til slut, hvis du ønsker det, og det er virkelig ikke så hårdt. Bare bruge almindelig sund fornuft og tager din tid, og sørg for, at du gør din forskning, før du køber, ikke efter

Old 14. sep 2008, 14:56
Medlem Gruppen

Lyder godt til mig, jeg kender en tech sted, der kan sætte det sammen for mig, for ligesom 50 bukke og de tilføjer noget software samt få det hele tunet og alt dens blot spørgsmålet om at udskille de rigtige dele, at alle vil arbejde sammen = D
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Dobbelt skærm, enkelt VGA-port, ingen grafikkort? steveguy13 Grafikkort & Monitors 13 7 juni 2009 07:28
Som PC Skal jeg Byg? Dual Core eller Single Core ... anthonyla65 General Hardware Chat 4 18. maj 2009 14:12
Dual Monitor Spørgsmål Aftershock Grafikkort & Monitors 8 29 november 2008 16:45
Højere Single Core, Basse Dual Core mykul CPU, bundkort og RAM 7 16 februar 2008 13:28
Single Quad Core eller Dual Quad Core processorer? Anonimouse CPU, bundkort og RAM 2 29th May 2007 00:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.