mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Single of Dual, dat is de vraag! = D

Reply

Thread Tools
Old 14e sep 2008, 11:23
Lid Fractie

Default Single of Dual, dat is de vraag! = D

Ik zal de aankoop van een nieuwe computer snel en ik vraag mij af wat een betere keuze. Beide prijzen zijn dezelfde voor beide.
1. Single 896MB NVIDIA ® GeForce ® GTX 260
2 Dual 512MB NVIDIA ® GeForce ® 9800 GT

Ik ben geïnteresseerd in een betere gaming performance dus ik neem aan dat de dubbele kaarten beter zou zijn, maar ik heb ook gelezen dat sommige spellen niet voor een SLI. Ik ben gewoon op zoek naar wat feedback
Old 14e sep 2008, 11:36
Moderator Groep

Als u dat er veel geld te gooien op grafische kaarten, ik stel je mening over Crossfiring twee ATI Radeon 4870s.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 14e sep 2008, 11:39
Lid Fractie

Ik zal er naar kijken, maar uit die twee, wat zou u zeggen, is beter voor gaming performance?
Old 14e sep 2008, 12:28
Lid Fractie

Ik wouldnt dual / SLI twee Nvidia grafische kaarten in mijn opinie.
Door de ervaring die ze geven je minder prestaties dan het kopen van een high-performance grafische kaart.
Uw beste start gewoon het opslaan van een beetje meer geld, gezien je 3 / 4 de manier waarop er met die keuzes en krijgen een hogere specificatie kaart zoals de:
BFG NVIDIA GeForce 8800 GTX OC 768MB PCIE
Slechts een voorbeeld BTW
Dit is slechts mijn mening wel zien wat andere mensen te zeggen hebben alvorens te kiezen
Old 14e sep 2008, 12:33
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xeon View Post
en krijgen een hogere specificatie kaart zoals de:
BFG NVIDIA GeForce 8800 GTX OC 768MB PCIE
J
Deze kaart is verouderd ongeveer een jaar geleden.

Koop een 4850 als je in een lage resolutie, koop een 4870 als je in een hoge resolutie, of als je echt veel te besteden dat een 4870X2.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 14e sep 2008, 12:45
Donor Groep

Ik tweede Carbon

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 14e sep 2008, 13:34
Lid Fractie

Bedankt voor de feedback, maar dit is mijn dilemna. Ik was op zoek naar het kopen van Alienware, zoals voor $ 1500 kon ik alles wat ik nodig had en de prijs leek te passen bij de onderdelen beter dan wat ik dacht dat ze zou doen. (Normaal waren altijd overpriced door veel) Een van de systemen hadden een enkel bestand 896 GTX of dual 512 9800s. Het andere systeem dat een tragere processor, maar meer opties voor grafische kaarten kost me heel wat meer. Maar ik ben zeker bereid om alles apart kopen en bouwen een mijzelf maar ik twijfel over mijn vermogen om te doen het goed. Ik wil niet om deze in aangepaste PC Help draad, maar als ik komen met een lijst van onderdelen moet ik ze hier of op een ander subforum?
>. <Sorry voor de muur van de tekst
Old 14e sep 2008, 14:36
Moderator Groep

De Algemene Hardware draad beter.

Ik dring er bij u echt op te bouwen jezelf. Niet alleen krijg je een veel beter systeem, zult u ook besparen een hoop geld.

Neem een kijkje op kool kleverig aan de top van de Algemene Hardware forum, en start een nieuwe draad daar, en we kunnen u meer advies.

Ik kan u door de opbouw van de PC van start tot finish, indien u dat wenst, en het is echt niet zo moeilijk. Gebruik gewoon je gezond verstand en neem je tijd, en zorg ervoor dat u uw onderzoek voordat je iets koopt, niet na

Old 14e sep 2008, 14:56
Lid Fractie

Sounds good to me, ik weet een plaats die tech kan er samen voor mij als voor 50 dollar en ze voegen sommige software evenals krijgen alle afgesteld en alles, zijn alleen de kwestie van het kiezen van de juiste onderdelen die allemaal samenwerken = D
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Twee beeldschermen, single vga poort, geen grafische kaart? steveguy13 Grafische Kaarten & Monitors 13 De 7 juni 2009 07:28
Welke pc Moet ik Build? Dual Core of Core Single ... anthonyla65 Algemeen Hardware Chat 4 18 mei 2009 14:12
Dual Monitor Vraag Aftershock Grafische Kaarten & Monitors 8 29 nov 2008 16:45
Hoger Single Core, Neder Dual Core mykul CPUs, Moederborden & RAM 7 16 feb 2008 13:28
Single Quad Core of Dual Quad Core Processors? Anonimouse CPUs, Moederborden & RAM 2 29 jun 2007 00:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.