![]() |
|
| |||
| |||
| Ik zal de aankoop van een nieuwe computer snel en ik vraag mij af wat een betere keuze. Beide prijzen zijn dezelfde voor beide. 1. Single 896MB NVIDIA ® GeForce ® GTX 260 2 Dual 512MB NVIDIA ® GeForce ® 9800 GT Ik ben geïnteresseerd in een betere gaming performance dus ik neem aan dat de dubbele kaarten beter zou zijn, maar ik heb ook gelezen dat sommige spellen niet voor een SLI. Ik ben gewoon op zoek naar wat feedback |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u dat er veel geld te gooien op grafische kaarten, ik stel je mening over Crossfiring twee ATI Radeon 4870s.
|
| |||
| |||
| Ik zal er naar kijken, maar uit die twee, wat zou u zeggen, is beter voor gaming performance? |
|
| |||
| |||
| Ik wouldnt dual / SLI twee Nvidia grafische kaarten in mijn opinie. Door de ervaring die ze geven je minder prestaties dan het kopen van een high-performance grafische kaart. Uw beste start gewoon het opslaan van een beetje meer geld, gezien je 3 / 4 de manier waarop er met die keuzes en krijgen een hogere specificatie kaart zoals de:BFG NVIDIA GeForce 8800 GTX OC 768MB PCIE Slechts een voorbeeld BTW Dit is slechts mijn mening wel zien wat andere mensen te zeggen hebben alvorens te kiezen ![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Koop een 4850 als je in een lage resolutie, koop een 4870 als je in een hoge resolutie, of als je echt veel te besteden dat een 4870X2.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik tweede Carbon
| |||
| |||
| Bedankt voor de feedback, maar dit is mijn dilemna. Ik was op zoek naar het kopen van Alienware, zoals voor $ 1500 kon ik alles wat ik nodig had en de prijs leek te passen bij de onderdelen beter dan wat ik dacht dat ze zou doen. (Normaal waren altijd overpriced door veel) Een van de systemen hadden een enkel bestand 896 GTX of dual 512 9800s. Het andere systeem dat een tragere processor, maar meer opties voor grafische kaarten kost me heel wat meer. Maar ik ben zeker bereid om alles apart kopen en bouwen een mijzelf maar ik twijfel over mijn vermogen om te doen het goed. Ik wil niet om deze in aangepaste PC Help draad, maar als ik komen met een lijst van onderdelen moet ik ze hier of op een ander subforum? >. <Sorry voor de muur van de tekst |
|
| |||
| |||
| De Algemene Hardware draad beter. Ik dring er bij u echt op te bouwen jezelf. Niet alleen krijg je een veel beter systeem, zult u ook besparen een hoop geld. Neem een kijkje op kool kleverig aan de top van de Algemene Hardware forum, en start een nieuwe draad daar, en we kunnen u meer advies. Ik kan u door de opbouw van de PC van start tot finish, indien u dat wenst, en het is echt niet zo moeilijk. Gebruik gewoon je gezond verstand en neem je tijd, en zorg ervoor dat u uw onderzoek voordat je iets koopt, niet na
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Sounds good to me, ik weet een plaats die tech kan er samen voor mij als voor 50 dollar en ze voegen sommige software evenals krijgen alle afgesteld en alles, zijn alleen de kwestie van het kiezen van de juiste onderdelen die allemaal samenwerken = D |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Twee beeldschermen, single vga poort, geen grafische kaart? | steveguy13 | Grafische Kaarten & Monitors | 13 | De 7 juni 2009 07:28 |
| Welke pc Moet ik Build? Dual Core of Core Single ... | anthonyla65 | Algemeen Hardware Chat | 4 | 18 mei 2009 14:12 |
| Dual Monitor Vraag | Aftershock | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 29 nov 2008 16:45 |
| Hoger Single Core, Neder Dual Core | mykul | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 16 feb 2008 13:28 |
| Single Quad Core of Dual Quad Core Processors? | Anonimouse | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 jun 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |