![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Da min fødselsdag og julen er så tæt sammen i normalt få et conjoined stede, mener jeg ikke bare en stede ved begge, jeg plejer at sætte penge sammen og købe noget virkelig smart i stedet for aload af skrald.
Så jeg tænkte, når te 9800 kort komme ud jeg måske SLI dem, jeg har omkring 600 pounds for både min jul og fødselsdag, så 600 pounds til at bruge på helt nyt hardware (1200 USD) Hvad synes du? Mit system: Liam's rig ..?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg virkelig wouldnt gå SLI gerne Carbon om her har udtalt, før dennes going at komme til det punkt, hvor du får gerne dual CPU cards osv., plus jeg tvivler på, at der vil være mange spil eventuelle fuldt ud at bruge det Jeg ser det som overkill Jeg ved im ikke alene på min modvilje for SLI, bare købe en kort mate og et par øverste mærke spil med penge ![]() eller en ny PSU, afhængigt af hvad 9800 vil dræne
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Ja det ville virkelig være en ganske affald. De 9800 kort ikke selv se alt det gode, og i SLI ville det sæt dig tilbage mere end £ 600. Hvis du vil gå den vej få GeForce 8800 gtx. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig i også at gå SLI med 9800 er et totalt spild af penge, gemme det m8 få et 8800 gt eller gtx både vil spille alle spil du kaster på dem uden at gå SLI selv.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vent benchmarks er mit forslag.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg har allerede en 8800gts 320mb, Det er ikke så god til det øverste mærke GTX, men det kan spille alle spil på højt hidtil (herunder Crysis) Jeg Gæt syg bare få en så, min PSU er en 650w CoolerMaster SLI klar PSU, og hvis jeg gjorde få SLI I'd behovet for at få et SLI bundkort, som jeg gætte ville tage det meste af mine penge, det bundkort jeg har nu er en good'un selv. Jeg fik det støtte mit nye 45nm CPU. Så jeg gætte ill få en 9800 ultra eller det bedste de kommer og måske opgradere nogle dele, jeg sjældent købe spil som jeg har penge nok året rundt for at hente et par op hver uge. (Lucky kid jeg xD) Hvor meget tror du, de 9800 ultra eller GTX være? Im guessing samme pris som 8800 GTX, når de første gang blev frigivet. EDIT: Med de ekstra penge, jeg kunne få vand køling ... ohh skinnende. |
|
| |||
| |||
| Som jeg sagde, vent til benchmarks. Den meget foreløbige rapport er, at 9800 Ultra vil kun omkring 30-35% bedre end 8800 Ultra, som er så ikke det værd.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Jeg vil holde med din 8800gts for et stykke tid derefter, hvis u vil gå SLI, skal du gøre det med en anden 8800gts ved så kortene skal være rart og billige, indretning er simpel og derefter vil du være i stand til at spille "derefter nyeste" spil på højt , så sparer et par Bob, der er virkelig ingen grund til at gå SLI med 9800s endnu |