![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinds mijn verjaardag en kerst zijn zo dicht bij elkaar krijg ik meestal een conjoined aanwezig is, bedoel ik niet alleen een cadeau voor beide, ik meestal om het geld bij elkaar en kopen iets heel nette plaats van aload van afval.
Dus ik dacht, toen 9.800 kaarten te komen dat ik misschien SLI hen, ik heb ongeveer 600 pond voor zowel mijn Kerstmis en verjaardagen dus 600 pond te besteden aan nieuwe hardware (1200 USD) Wat denk je? Mijn Systeem: Liam's tuig ..?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i really wouldnt go SLI koolstof op hier heeft verklaard voordat het gaat om het punt waar je als dual CPU kaarten etc, plus ik twijfel er zal veel spellen eventuele volledig te gebruiken Ik zie het als overkill i know im not alone op mijn afkeer voor SLI, gewoon een kaartje kopen stuurman en een paar van de top games met het geld ![]() of een nieuw PSU, afhankelijk van wat de 9800 zal drain
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Ja, het zou echt heel wat afval. De 9800-kaart niet eens kijken dat alles goed en in SLI zou je meer dan £ 600. Als u ga die weg krijgen de GeForce 8800 GTX. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het ermee eens dat ook gaan SLI met 9800 is een totale verspilling van geld, opslaan m8 je een 8800 GT of GTX beide zal spelen een spel je gooit ze zonder SLI zelfs.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wachten op benchmarks is mijn suggestie.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik heb al een 8800GTS 320mb, Het is niet zo goed aan de top notch GTX is maar hij kan spelen een spel op hoog tot nu toe (met inbegrip van Crysis) Ik denk gewoon ziek krijgen een dan, mijn PSU is een 650w CoolerMaster SLI ready PSU, en als ik kreeg SLI ik zou moeten krijgen een SLI moederbord waarvan ik denk dat zou het grootste deel van mijn geld, het moederbord heb ik nu is een good'un wel. Ik heb hem mijn nieuwe 45nm CPU. Dus ik denk ziek krijgen een 9800 ultra of de beste zij komen en misschien upgrade sommige delen, ik zelden games kopen als ik genoeg geld het hele jaar te halen een paar iedere week. (Lucky kid i am xD) Hoeveel denkt u dat de 9800 Ultra of GTX zijn? Im guessing dezelfde prijs als de 8800 GTX als ze eerst werden vrijgegeven. EDIT: met het extra geld dat ik kon krijgen water koeling ... Ohh glanzend. |
|
| |||
| |||
| Zoals ik al zei, wacht benchmarks. De zeer voorlopige verslag is dat de 9800 ultra gaat alleen over 30-35% beter dan de 8800 Ultra, die zo is het niet waard.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ik zou houden met uw 8800GTS voor awhile vervolgens als u wilt gaan SLI, doe dat dan met een ander 8800GTS dan de kaarten moet mooi en goedkoop, montage is eenvoudig en u zal kunnen spelen "en vervolgens uiterlijk" games op hoog , dus het opslaan van een enkele bob, er is werkelijk geen enkele reden om te gaan met SLI 9800s nog |