![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siden min bursdag og julen er så tett sammen i vanligvis får en conjoined tilstede, jeg gjør ikke det betyr bare én dag for både jeg vanligvis sette pengene sammen og kjøpe noe godt i stedet for aload av søppel.
Så jeg tenkte, når te 9800 kortene kommer ut i kanskje SLI dem, jeg har rundt 600 pounds for både min jul og bursdag så 600 pounds å bruke på ny maskinvare (1200 USD) Hva tror du? Min System: Liam's riggen ..?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg wouldnt gå SLI som Carbon på her har uttalt før kommer til å få til et punkt der du får gjerne dual CPU kort osv., pluss i tvil om det vil være mange spill hvis noen å dra full nytte av det Jeg ser det som overkill Jeg vet im ikke alene på mitt misliker for SLI, bare kjøpe ett kort kompis og et par toppen hakk spill med penger ![]() eller en ny PSU, avhengig av hva 9800 vil renne
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Ja, det ville være helt bortkastet. The 9800 kortet ikke engang se alt det gode og i SLI det ville sett deg tilbake mer enn £ 600. Hvis du skal gå ned den veien få GeForce 8800 GTX. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg godtar også at det går SLI med 9800 er en total sløsing med penger, lagre det m8 få 8800 GT eller GTX begge vil spille noen spill du kaster på dem uten å gå SLI selv.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vent på benchmarks er mitt forslag.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg har allerede en 8800gts 320mb, det er ikke så flink til toppen hakk GTX's men kan spille alle spill på høyt hittil (inkludert crysis) Jeg antar ill bare en da, min PSU er en 650w CoolerMaster SLI klar PSU, og hvis jeg gjorde får SLI jeg trenger å få et SLI hovedkort som jeg gjette ville ta det meste av mine penger, hovedkortet jeg har nå er en good'un skjønt. Jeg har den støtte min nye 45nm CPU. Så jeg antar ill får en 9800 ultra eller det beste de kommer og kanskje oppgradere deler jeg sjelden kjøpe spill som jeg har nok penger hele året for å plukke noen opp hver uke. (Lucky gutt jeg xD) Hvor mye tror du 9800 ultra eller GTX være? Im gjette samme pris som i 8800 GTX da de ble sluppet. EDIT: Med de ekstra pengene jeg kunne få vann kjøling ... ohh skinnende. |
|
| |||
| |||
| Som jeg sa, vent benchmarks. Selve foreløpig rapport er at 9800 ultra skal bare være på rundt 30-35% bedre enn 8800 Ultra, som er det ikke verdt det.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil holde med 8800gts en stund da, hvis u vil gå SLI, gjør den med en annen 8800gts av så kort bør være fin og billig, montering er enkel, og du vil kunne spille "og siste" spill på høyt , så sparer noen Bob, det er ingen grunn til å gå SLI med 9800s ennå |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Som er bedre 9600/9800 | setsuna Faiz seiei | Kabinetter & Skjermer | 3 | 28 juni 2009 15:58 |
| Spørsmål om XFX 9800 GTX | joshua2209 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 8 desember 2008 17:51 |
| Gjennomgang av 9800 GX2 | redden137 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 21 mars 2008 02:59 |
| Er dette Nvidia 9800? | alex | Kabinetter & Skjermer | 4 | 6 januar 2008 10:16 |
| Min ATI 9800 Pro døde | dbuske | Kabinetter & Skjermer | 5 | 2 august 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |