![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eftersom min födelsedag och jul är så nära varandra brukar jag få en conjoined nu, jag menar inte bara en present till båda, jag brukar lägga pengar och köpa något riktigt snyggt i stället för aload sopor.
Så jag tänkte, när te 9800 korten komma ut i kanske SLI dem har jag runt 600 pounds för både min jul och födelsedag så 600 pounds att lägga på helt ny hårdvara (1200 USD) Vad tycker du? Mitt System: Liam's provanordning ..?
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag wouldnt gå SLI gillar Carbon här har sagt innan det går att komma till den punkt där du får gärna dubbla CPU-kort osv, plus jag tvivlar på det blir många spel om något för att fullt ut använda den Jag ser det som overkill Jag vet im inte ensam på min ogillar för SLI, bara köpa ett kort kompis och ett par top notch spel med pengar ![]() eller en ny psu, beroende på vad 9800 kommer att rinna
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Ja det skulle verkligen vara en ganska avfall. Den 9800-kortet inte ens ser allt bra och i SLI det skulle ställa dig tillbaka mer än £ 600. Om du ska välja den vägen få GeForce 8800 GTX. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag instämmer också att gå SLI med 9800 är ett totalt slöseri med pengar, spara den M8 få ett 8800 GT eller GTX båda kommer att spela något spel du kasta på dem utan att gå SLI ännu.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vänta på riktmärken är mitt förslag.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag har redan ett 8800gts 320mb, Det är inte så bra på top notch GTX är men det kan spela alla spel på hög hittills (inklusive Häxkungens) Jag antar att sjuka bara en då min PSU är ett 650w CoolerMaster SLI redo PSU, och om jag fick SLI Jag skulle behöva få ett SLI-moderkort som jag antar skulle ta större delen av mina pengar, moderkortet jag har nu är en good'un dock. Jag fick det stöd min nya 45nm CPU. Så jag antar att sjuka får ett 9800 ultra eller det bästa de kommer och kanske uppgraderar vissa delar, i sällsynta fall köpa spel som jag har tillräckligt med pengar hela året för att plocka några varje vecka. (Lucky killingkött jag xD) Hur mycket tror ni att 9800 ultra eller GTX vara? Im gissar samma pris som 8800 GTX när de först släpptes. EDIT: Med extra pengar jag kunde få vatten kylning ... Åhh blanka. |
|
| |||
| |||
| Som jag sa, vänta på riktmärken. Den mycket preliminära rapporten är att 9800 ultra ska bara vara ca 30-35% bättre än 8800 Ultra som är så inte värt det.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Jag skulle hålla med din 8800gts för ett tag sedan om u vill gå SLI, gör det med ett 8800gts då korten skulle vara trevligt och billigt, montering är enkel och sedan kommer du att kunna spela "sedan senaste spelen på hög , så spara några bob, det finns verkligen ingen anledning att gå SLI med 9800s ännu |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilken är egentligen bäst 9600/9800 | setsuna Faiz seiei | Grafikkort & Skärmar | 3 | 28 juni 2009 15:58 |
| Fråga om XFX 9800 GTX | joshua2209 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 8 december 2008 17:51 |
| Översyn av 9800 GX2 | redden137 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 21 mars 2008 02:59 |
| Är detta Nvidia 9800? | alex | Grafikkort & Skärmar | 4 | 6 januari 2008 10:16 |
| Mitt ATI 9800 Pro dog | dbuske | Grafikkort & Skärmar | 5 | 2 august 2007 13:31 |
| Thread Tools | |
| |