![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg er i øjeblikket ser på muligheden for at købe et andet grafikkort til mit system, at jeg bygget mig omkring 9 måneder siden, jeg bygget det i betragtning, at på et eller andet punkt, jeg gerne vil have et nyt kort, så jeg har allerede et SLI bundkort etc , min nuværende grafikkort er et Nvidia XFX 9600 GT XT Edition, og jeg ser at få en anden, men jeg kan ikke finde en online, der er af en rimelig pris eller en, der ikke allerede har solgt ud og blevet afbrudt, så jeg tænkte gør det kort, er nødt til at være identisk med de andre kort kører i SLI, eller kan jeg få en anden udgave af 9600gt? Tak, fordi du tog tid til at læse denne cheers Luke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mest enkelt kort vil blive bedre resultater, har ingen SLI spørgsmål, og kræver mindre strøm. Sælge den ene, du har, får et GTX 260 eller 4870. Der er virkelig ingen grund til at SLI to 9600GTs.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| yer det eneste problem er at sælge den, jeg har for vane få mig mange penge og grafikkort u foreslået er ganske dyre, og jeg er på et budget: P |
|
| |||
| |||
| vil du virkelig har brug for et andet kort? en anden 9600 xt er ca 172. med de penge får du, hvis du sælger den, og den pris, du skulle have betalt, dets allerede værd at få de 260. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Grafikkort - DDR2 vs DDR3 | alfred01 | Grafikkort & Monitors | 2 | 28. maj 2009 05:48 |
| Kan jeg forbinde to grafikkort på én gang? | cammochris | Grafikkort & Monitors | 1 | 23 august 2008 15:26 |
| Skifte grafikkort ... | SHEPH3RD | Grafikkort & Monitors | 1 | 16 januar 2008 16:44 |
| Grafikkort: Please help! | Souzo | Grafikkort & Monitors | 1 | 23 december 2007 04:43 |
| 2 forskellige grafikkort | Lysardman | Grafikkort & Monitors | 3 | 13 november 2007 09:32 |
| Thread Tools | |
| |