![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen tällä hetkellä tutkii mahdollisuutta ostaa toisen näytönohjaimen minun järjestelmä, i rakennettu itse noin 9 kuukautta sitten, i rakennettu sitä mieltä, että jossain vaiheessa i haluaisi toisen kortin niin i on jo SLI emolevyn jne. minun nykyinen näytönohjain on Nvidia XFX 9600 GT XT Edition, ja olen HAKU päästä toiseen, mutta en voi löytyy verkossa, joka on kohtuullinen hinta, tai joka ei ole jo loppuunmyyty ja se on lopetettava, niin ihmettelin ei kortti on sama kuin muiden kortti käynnissä SLI tai Voisinko saada eri painos on 9600gt? kiitos ottaen aikaa lukea tämän cheers luke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Useimmat yhden kortit on ylivoimainen suorituskyky, ei ole SLI kysymyksiä, ja ne vaativat vähemmän virtaa. Myy, joka sinulla on, saat GTX 260 tai 4870. Ei todellakaan ole syytä SLI kaksi 9600GTs.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| yer ainoa ongelma on myydä minun on tapana saada minulle paljon rahaa ja näytönohjainten u ehdotti ovat melko kalliita ja olen talousarvio: P |
|
| |||
| |||
| Oletteko todella tarvitsevat toinen kortti? toinen 9600 xt on noin 172. rahojen kanssa saat jos myydä sitä ja hinta sinun olisi pitänyt maksaa, sen jo syytä saada 260. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Graphics Cards - DDR2 vs DDR3 | alfred01 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 28. toukokuuta 2009 05:48 |
| Voinko yhdistää kaksi näytönohjainta kerralla? | cammochris | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 23rd Aug 2008 15:26 |
| Switching grafiikkasovitinta ... | SHEPH3RD | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 16. Jan 2008 16:44 |
| Grafiikkasovitinta: Please help! | Souzo | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 23. Joulukuu 2007 04:43 |
| 2 eri näytönohjainten | Lysardman | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 13. marraskuu 2007 09:32 |
| Thread Tools | |
| |