![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik ben momenteel te kijken naar de mogelijkheid van het kopen van een andere grafische kaart voor mijn systeem dat ik mezelf gebouwd ongeveer 9 maanden geleden heb ik gebouwd in het feit dat op een bepaald punt dat ik zou willen dat een andere kaart, zodat ik al een SLI moederbord etc , mijn huidige grafische kaart is een Nvidia XFX 9600 GT XT Edition, en ik ben op zoek naar een andere maar ik kan het niet vinden een online die van een redelijke prijs of een die niet al uitverkocht en is leverbaar, dus ik vroeg me af Is de kaart moeten identiek zijn aan de andere kaart in SLI draait of kan ik een andere editie van de 9600gt? bedankt voor de tijd nemen om te lezen dit cheers luke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De meeste interne kaarten zullen superieure prestaties, geen SLi kwesties, en vereisen minder macht. Verkoop de een je hebt, je een GTX 260 of 4870. Er is echt geen reden om aan te SLi twee 9600GTs.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| YER het enige probleem is de verkoop van een i have wont get me veel geld en de grafische kaarten u voorgesteld zijn vrij duur en ik ben op een budget: P |
|
| |||
| |||
| heb je echt nodig een tweede kaart? een 9600 XT is ongeveer 172. met het geld dat u krijgt als u verkoopt en de prijs die u zou hebben betaald, zijn al de moeite waard om de 260. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Grafische Kaarten - DDR2 vs DDR3 | alfred01 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 28 mei 2009 05:48 |
| Kan ik twee grafische kaarten in een keer? | cammochris | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 23 aug 2008 15:26 |
| Schakelen grafische kaarten ... | SHEPH3RD | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 16 Jan 2008 16:44 |
| Grafische Kaarten: Please help! | Souzo | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 23 dec 2007 04:43 |
| 2 verschillende grafische kaarten | Lysardman | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 13 nov 2007 09:32 |
| Thread Tools | |
| |