![]() |
|
| |||
| |||
| hei, jeg er for øyeblikket ser på muligheten for å kjøpe et nytt grafikkort for min som jeg bygd meg rundt 9 måneder siden, og bygget den i betraktning at på et tidspunkt jeg ønsker et nytt kort, så jeg har allerede en SLI hovedkort osv. , min nåværende grafikkortet er et Nvidia XFX 9600 GT XT Edition, og jeg ønsker å få en annen, men jeg finner ikke en online som er av en rimelig pris, eller en som ikke har allerede solgt ut, og gått ut, så jeg lurte på gjør kortet må være identisk med det andre kortet kjører i SLI eller kan jeg få en annen utgave av 9600gt? takk for at du tok deg tid til å lese denne jubelropet Luke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mest enkelt kort bli overlegen i ytelse, har ingen SLI problemer, og krever mindre strøm. Selg det du har, får GTX 260 eller 4870. Det er egentlig ingen grunn til å SLI to 9600GTs.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| yer det eneste problemet er å selge den jeg har wont få meg mye penger og grafikkort u foreslått er ganske dyre og jeg er på et budsjett: P |
|
| |||
| |||
| Gjør du virkelig trenger et nytt kort? en annen 9600 XT er om lag 172. med penger får du hvis du selger den, og prisen du ville betalt sine allerede verdt får 260. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kabinetter - DDR2 vs DDR3 | alfred01 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 28 mai 2009 05:48 |
| Kan jeg koble to grafikkort samtidig? | cammochris | Kabinetter & Skjermer | 1 | 23 august 2008 15:26 |
| Bytte grafikkort ... | SHEPH3RD | Kabinetter & Skjermer | 1 | 16 januar 2008 16:44 |
| Kabinetter: Vennligst hjelp! | Souzo | Kabinetter & Skjermer | 1 | 23 desember 2007 04:43 |
| 2 forskjellige grafikkort | Lysardman | Kabinetter & Skjermer | 3 | 13 nov 2007 09:32 |
| Thread Tools | |
| |