![]() |
|
| |||
| |||
| Hi, I'm just nu tittar på möjligheten att köpa ett annat grafikkort till min dator som jag byggt själv cirka 9 månader sedan jag byggde den i minnet att vid något tillfälle skulle jag ha ett annat kort så jag redan har en SLI moderkort osv Min nuvarande grafikkortet är ett Nvidia XFX 9600 GT XT Edition, och jag ser för att få en till men jag kan inte hitta en på nätet som är ett rimligt pris eller en som inte redan sålts ut och lagts ned, så jag undrar gör kortet måste vara identiskt med det andra kortet körs i SLI, eller kan jag få en annan utgåva av 9600gt? Tack för att du tog tid att läsa detta jubelropet Luke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mest enda kort kommer att vara överlägsen i prestanda, har ingen SLI frågor, och kräver mindre ström. Sälj det du har, få ett GTX 260 eller 4870. Det finns verkligen ingen anledning att SLI två 9600GTs.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| yer det enda problemet är att sälja en jag brukar ge mig mycket pengar och grafikkort u föreslås är ganska dyr och jag är på en budget: P |
|
| |||
| |||
| vill du verkligen behöver en andra kort? en annan 9600 XT är ca 172. med de pengar du får om du säljer det och det pris som du skulle ha betalat, dess redan till att få 260. |