![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har for nylig havde til at gøre en fuldstændig re-install af mine OS (XP Pro). Problemet er, at når man spiller nogle onlinespil grafikken kan bare ikke holde op, og disse er kun lavteknologisk grafik. Mit system har en RADION 9600 grafikkort, jeg ikke har en driver til det, så måske det er det spørgsmål, selv om skærmen er i øjeblikket rettet gennem dette, da det er den eneste forretning. Min bærbar kører den samme grafik fine, så jeg ikke mistænker forbindelsen hastighed. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil være de drivere, du har brug for at hente den nyeste version for det. Jeg vil tage et kig til et link til førere for dig.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At hente og installere de skærmdrivere her Det skulle slippe af med dit problem
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Her installere driveren på denne side og prøve spillet igen, se om det er bedre (det skal) EDIT: SocialWarfare du kan slå mig til det |
|
| |||
| |||
| Takket Chaps Installeret ATI drivere men grafikken er stadig meget nervøs. Godt grapics selv er fint, men det 'flow' i spillet er afbrudt. Alt andet kunne du foreslå? |
|
| |||
| |||
| Prøv at slå ned nogle af de grafiske indstillinger, se, om det gør det noget bedre. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noget at gøre med den billedhastigheden? Hvis dens da en frisk installation, standard indstilling kan være forskellig fra, hvad du tidligere har haft.
|
| |||
| |||
| Hey gutter. Alle tips om tilpasning af billedhastigheden og grafik indstillinger værdsat. Jeg har formået at etablere skærmen refesh sats er 60 hertz, men er det det samme? |
|
| |||
| |||
| Yeah Thats hvad jeg var på ca. Youshould være i stand til at komme til din grafik indstillinger via Kontrolpanel, eller højreklikke på skrivebordet. Selvom 60Hz bør bøde ..
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Også i spil, skal du gå ind i menuen med valgmuligheder, så Video indstillinger, så prøv at sætte dem til minimum, og se, om det gør det nogen forskel. |