![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen ollut hiljattain tekemään täyden uudelleen asentaa minun OS (XP Pro). Ongelmana on, että kun soitetaan noin verkkopelit grafiikan vain ei voi pysyä mukana, ja ne ovat vain pieni tech grafiikkaa. Oma järjestelmä on radion 9600 näytönohjain; minulla ei ole kuljettajan niin ehkä tämä on kysymys, vaikka monitori on tällä hetkellä suunnattu kautta, koska se on ainoa pistorasiaan. Oma kannettava tietokone toimii samalla grafiikka sakkoa, joten minun ei epäillä yhteyden nopeus. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on kuljettajille, sinun täytyy saada uusimman version siitä. I'll ottaa etsiä linkin ajurit sinulle.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lataa ja asenna näytön ohjaimet tässä Sen pitäisi päästä eroon teidän ongelmanne
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Täällä, asenna ohjain Tällä sivulla ja yritä pelin uudelleen, katso jos se on parempi (pitäisi olla) EDIT: SocialWarfare olet hakkasi minut siihen |
|
| |||
| |||
| Kiitos Chapsit Asennettu ATI-ajurit, mutta kuviot ovat edelleen erittäin hermostunut. Hyvin grapics itse ovat kauniita, mutta "flow" ja peli keskeytyy. Kaikki muu voi ymmärtää? |
|
| |||
| |||
| Kokeile kääntämällä alas joitakin näytön asetuksia, katso jos se yhtään paremmin. |
|
| |||
| |||
| Mitään tekemistä kehysnopeus? Jos sen jälkeen uudelleen asentaa, kiinteä asetus voi olla erilainen kuin mitä aikaisemmin oli. |
|
| |||
| |||
| Hei Guys. Kaikki vinkkejä mukautusmenettelystä kuvataajuuden ja grafiikka-asetuksia appreciated. Olen onnistunut luomaan näytön refesh verokanta on 60 hertsiä, mutta tämä sama asia? |
|
| |||
| |||
| Joo thats mitä olin noin. Youshould pääsee omaan grafiikka-asetuksia kautta Ohjauspaneeli tai oikealle napsauttamalla työpöytää. Vaikka 60Hz olisi hieno .. |
|
| |||
| |||
| Myös peleissä, siirry asetusvalikosta sitten Video vaihtoehtoja, kokeile laittaa niitä vähimmäis-ja katso jos se tekee mitään eroa. |