![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har nylig måtte gjøre en full re-installere mitt OS (XP Pro). Problemet er at når du spiller noen online spill grafikken bare ikke kan holde opp, og disse er bare lav tech grafikk. Systemet har en RADION 9600 grafikkort; jeg ikke har en driver for det så kanskje dette er problemet, men skjermen er for tiden rettet gjennom dette som det er den eneste stikkontakt. Min laptop kjører samme grafikk fine, så jeg ikke mistenker at tilkoblingshastigheten. Takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil være driverne, må du få den nyeste versjonen for det. Jeg tar en titt på en link til driverne for deg.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laste ned og installere skjermdrivere her Som skulle bli kvitt problemet
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Her installere driveren på nettstedet og prøve spillet på nytt, se om det er bedre (det burde være) EDIT: SocialWarfare du slo meg til det |
|
| |||
| |||
| Takk Chaps Installert ATI drivere, men grafikken er fortsatt svært urolig. Godt grapics seg selv er bra, men "flyt" i spillet er brutt. Alt annet du kan foreslå? |
|
| |||
| |||
| Prøv å slå ned noen av grafikk, kan du se om det gjør det noe bedre. |
|
| |||
| |||
| Noe å gjøre med rammehastigheten? Hvis det etter en fersk installasjon, standardinnstillingen kan være annerledes enn det du hadde tidligere.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hei folkens. Noen tips om hvordan du justerer bildefrekvensen og grafikk innstillinger verdsatt. Jeg har klart å etablere skjermen refesh satsen er 60 Hertz, men er dette det samme? |
|
| |||
| |||
| Ja, dvs det jeg var på ca. Youshould kunne få til grafikk innstillinger via Kontrollpanel, eller høyreklikke på skrivebordet. Selv 60Hz skal være fine ..
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Også i spill, gå inn i menyen, og deretter Video valg, prøv å legge dem til minimum og ser om det gjør det noen forskjell. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp plz! Vista Re-installere - Grafikkort Problem | Xshad0wz | General Hardware Chat | 2 | 12 september 2009 04:50 |
| Slow ny datamaskin .. Got Rid of Windows System Suite for en uke siden og fremdeles langsom. | bryan123 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| Bilde Problemstilling Etter Clean Install | hull2000 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 28 mai 2009 10:48 |
| Skrånende installere Windows Live Messenger nye og nå skrånende selv installere gamle | Mohi212 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| Gikk til å installere en 2dre grafikkort, nå maskinen ikke vil slå på ... | AFCop | General Hardware Chat | 11 | 14 nov 2008 06:15 |
| Thread Tools | |
| |