![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Nyligen hade jag att göra en helt ny installation av mitt OS (XP Pro). Problemet är att när man spelar vissa onlinespel grafiken kan bara inte hålla jämna steg, och det är bara låg tech grafik. Mitt system har en RADION 9600 grafikkort, jag inte har en drivrutin för det så kanske detta är problemet, även om skärmen är för närvarande styrs genom detta, eftersom det är det enda försäljningsstället. Min laptop kör samma grafik fina, så jag behöver inte misstänka anslutningshastigheten. Tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kommer att förarna måste du få den senaste versionen för det. Jag tar en titt på en länk till drivrutiner för dig.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ladda ner och installera bildskärmsdrivrutiner här Det borde bli av med ditt problem
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Här installera drivrutinen på webbplatsen och prova spelet igen, se om det är bättre (det bör vara) EDIT: SocialWarfare du slår mig att det |
|
| |||
| |||
| Tack käkar Installerad ATI drivrutiner men grafiken är fortfarande väldigt nervös. Tja det grapics sig är bra, men det "flow" i spelet avbryts. Allt annat du kan föreslå? |
|
| |||
| |||
| Prova att vrida ner några av grafik inställningar, se om det gör det bättre. |
|
| |||
| |||
| Något att göra med bildhastighet? Om det sedan en ny installation, standardinställningen kan vara annorlunda på vad du tidigare haft.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hej Killar. Alla tips om justeringar av bildhastighet och grafik inställningar uppskattat. Jag har lyckats etablera skärmen refesh är 60 hertz, men är det samma sak? |
|
| |||
| |||
| Yeah thats vad jag var på ca. Youshould kunna komma till ditt grafik inställningarna via Kontrollpanelen eller högerklicka på skrivbordet. Även 60Hz ska vara bra ..
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Även i spel, gå in i menyn och sedan Video alternativ, försök att lägga dem till minimum och se om det gör det någon skillnad. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Need help plz! Vista Re-install - Grafikkort Problem | Xshad0wz | General Hardware Chat | 2 | 12 september 2009 04:50 |
| Slow Ny dator .. Blev av med Windows System Suite en vecka sedan och fortfarande långsamt. | bryan123 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 25 augusti 2009 10:40 |
| Grafik Problem efter Ren installation | hull2000 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 28 maj 2009 10:48 |
| Cant installera Windows Live Messenger nya och nu cant även installera gamla | Mohi212 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 26 januari 2009 06:55 |
| Gick att installera en 2:a grafikkort, nu dator går inte att sätta på ... | AFCop | General Hardware Chat | 11 | 14 november 2008 06:15 |
| Thread Tools | |
| |