mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Glat flytte

Reply

Thread Tools
Old 18 December 2008, 22:42
Ny Medlem Gruppen

Default Glat flytte

Jeg er nødt til at bruge en ekstern skærm på min HP pavillon 6000. Jeg ved ikke, hvad løsning blev valgt i visningsvalgmulighederne, men når Windows starter og kører, har jeg ingen desk top, ikoner baggrund, eller noget, men musen er der. Jeg kan starte og køre i fejlsikret tilstand uden display problemer. Jeg havde tænkt mig at forsøge at gendanne en tidligere dato.
Er jeg endda tæt på rette spor?
Jeg håber, at denne gik til det rigtige sted såvel!
Old 23 December 2008, 07:44
Medlem Gruppen

Default Glat flytte

Errr, gå ind i skærmindstillingerne i Kontrolpanel, og tænd den primære skærm til din bærbare computer-skærmen, skal finde ud af det =)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Harddisk boot problem - jeg forsøger at flytte en HDD til en anden enhed Arnold27 Drives & flytbare medier 1 4 juni 2009 09:42
Flyt Core 2 Duo fra Dell til nye mobo? drogen21 CPU, bundkort og RAM 1 3 juni 2009 17:57
Udtalelse eller Ekspertsøgning Visninger Career Flyt rfowler Off Topic Discussion 16 25. maj 2009 08:19
Jeg gør en bevægelse kaldet-Hacker cheesepuff Off Topic Discussion 11 2 februar 2008 00:57
Flyt fra Canada til Europa - brænderen ikke fungerer magsee Drives & flytbare medier 1 8 december 2007 18:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.