![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er nødt til at bruge en ekstern skærm på min HP pavillon 6000. Jeg ved ikke, hvad løsning blev valgt i visningsvalgmulighederne, men når Windows starter og kører, har jeg ingen desk top, ikoner baggrund, eller noget, men musen er der. Jeg kan starte og køre i fejlsikret tilstand uden display problemer. Jeg havde tænkt mig at forsøge at gendanne en tidligere dato. Er jeg endda tæt på rette spor? Jeg håber, at denne gik til det rigtige sted såvel! |
|
| |||
| |||
| Errr, gå ind i skærmindstillingerne i Kontrolpanel, og tænd den primære skærm til din bærbare computer-skærmen, skal finde ud af det =) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Harddisk boot problem - jeg forsøger at flytte en HDD til en anden enhed | Arnold27 | Drives & flytbare medier | 1 | 4 juni 2009 09:42 |
| Flyt Core 2 Duo fra Dell til nye mobo? | drogen21 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 3 juni 2009 17:57 |
| Udtalelse eller Ekspertsøgning Visninger Career Flyt | rfowler | Off Topic Discussion | 16 | 25. maj 2009 08:19 |
| Jeg gør en bevægelse kaldet-Hacker | cheesepuff | Off Topic Discussion | 11 | 2 februar 2008 00:57 |
| Flyt fra Canada til Europa - brænderen ikke fungerer | magsee | Drives & flytbare medier | 1 | 8 december 2007 18:28 |
| Thread Tools | |
| |