vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Sileä liikkua

Reply

Thread Tools
Old 18 joulukuu 2008, 22:42
Uusi Jäsen

Default Sileä liikkua

Olen käyttää ulkoista näyttöä minun HP Pavilion 6000. En tiedä, mikä vaihtoehto on valittu näytön vaihtoehtoja, mutta kun Windows käynnistyy ja toimii, minulla ei ole tietokoneharjoitus, kuvakkeet, tausta tai mitään, mutta hiiren kohdistin on olemassa. Voin aloittaa ja suorittaa vikasietotilassa ilman näyttö ongelmia. Aioin yrittää palauttaa aikaisemmin.
Olenko edes lähellä oikealla tiellä?
Toivon, että tämä meni oikeaan paikkaan samoin!
Old 23 joulukuu 2008, 07:44
Jäsen

Default Sileä liikkua

Errr, siirry näytön asetukset ohjauspaneelin ja vaihtaa ensisijaisen seuraamaan kannettavan tietokoneen näytön, pitäisi lajitella sitä =)
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Hard Drive boot ongelma - Olen yrittävät siirtää HDD toiseen yksikköön Arnold27 Drives & Removable Media 1 4th Jun 2009 09:42
Siirrä Core 2 Duo Dellin uusiin mobo? drogen21 CPUs, Emolevyt & RAM 1 3. Jun 2009 17:57
Lausunto tai Expert Näkymät Ura Siirrä rfowler Off Topic Discussion 16 25. toukokuuta 2009 08:19
Olen tekemässä siirtää vaati-Hacker cheesepuff Off Topic Discussion 11 2. helmikuu 2008 00:57
Siirrä Kanadasta Eurooppaan - poltin ei toimi magsee Drives & Removable Media 1 8. Joulukuu 2007 18:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.