![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen käyttää ulkoista näyttöä minun HP Pavilion 6000. En tiedä, mikä vaihtoehto on valittu näytön vaihtoehtoja, mutta kun Windows käynnistyy ja toimii, minulla ei ole tietokoneharjoitus, kuvakkeet, tausta tai mitään, mutta hiiren kohdistin on olemassa. Voin aloittaa ja suorittaa vikasietotilassa ilman näyttö ongelmia. Aioin yrittää palauttaa aikaisemmin. Olenko edes lähellä oikealla tiellä? Toivon, että tämä meni oikeaan paikkaan samoin! |
|
| |||
| |||
| Errr, siirry näytön asetukset ohjauspaneelin ja vaihtaa ensisijaisen seuraamaan kannettavan tietokoneen näytön, pitäisi lajitella sitä =) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hard Drive boot ongelma - Olen yrittävät siirtää HDD toiseen yksikköön | Arnold27 | Drives & Removable Media | 1 | 4th Jun 2009 09:42 |
| Siirrä Core 2 Duo Dellin uusiin mobo? | drogen21 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 3. Jun 2009 17:57 |
| Lausunto tai Expert Näkymät Ura Siirrä | rfowler | Off Topic Discussion | 16 | 25. toukokuuta 2009 08:19 |
| Olen tekemässä siirtää vaati-Hacker | cheesepuff | Off Topic Discussion | 11 | 2. helmikuu 2008 00:57 |
| Siirrä Kanadasta Eurooppaan - poltin ei toimi | magsee | Drives & Removable Media | 1 | 8. Joulukuu 2007 18:28 |
| Thread Tools | |
| |