mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Soepele overgang

Reply

Thread Tools
Old 18 december 2008, 22:42
Nieuw Lid Fractie

Default Soepele overgang

Ik heb voor het gebruik van een externe monitor op mijn HP Pavilion 6000. Ik weet niet welke optie werd gekozen in het display-opties, maar wanneer Windows wordt gestart en loopt, ik heb geen bureaublad, iconen, achtergrond, of iets anders, maar de muiscursor is er. Ik kan starten en te leiden in de veilige modus met elkaar geen problemen. Ik ging om te proberen en te herstellen op eerdere datum.
Ben ik ook dicht bij het juiste spoor?
Ik hoop dat dit naar de juiste plaats en!
Old 23 december 2008, 07:44
Lid Fractie

Default Soepele overgang

Errr, gaat u naar de weergave-instellingen in het configuratiescherm en schakel de primaire monitor aan uw laptop scherm, moet sorteren het uit =)
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hard Drive boot probleem - ik proberen om een vaste schijf in een andere eenheid Arnold27 Drives & Removable Media 1 De 4 juni 2009 09:42
Verplaats Core 2 Duo van Dell voor nieuwe mobo? drogen21 CPUs, Moederborden & RAM 1 De 3 juni 2009 17:57
Advies of Expert Aantal keren bekeken carrièrestap rfowler Off Topic Discussie 16 25 mei 2009 08:19
Ik ben een beweging genaamd-Hacker cheesepuff Off Topic Discussie 11 De 2 februari 2008 00:57
Verplaatsen van Canada tot Europa - brander werkt niet magsee Drives & Removable Media 1 8 Dec 2007 18:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.