![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb voor het gebruik van een externe monitor op mijn HP Pavilion 6000. Ik weet niet welke optie werd gekozen in het display-opties, maar wanneer Windows wordt gestart en loopt, ik heb geen bureaublad, iconen, achtergrond, of iets anders, maar de muiscursor is er. Ik kan starten en te leiden in de veilige modus met elkaar geen problemen. Ik ging om te proberen en te herstellen op eerdere datum. Ben ik ook dicht bij het juiste spoor? Ik hoop dat dit naar de juiste plaats en! |
|
| |||
| |||
| Errr, gaat u naar de weergave-instellingen in het configuratiescherm en schakel de primaire monitor aan uw laptop scherm, moet sorteren het uit =) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hard Drive boot probleem - ik proberen om een vaste schijf in een andere eenheid | Arnold27 | Drives & Removable Media | 1 | De 4 juni 2009 09:42 |
| Verplaats Core 2 Duo van Dell voor nieuwe mobo? | drogen21 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | De 3 juni 2009 17:57 |
| Advies of Expert Aantal keren bekeken carrièrestap | rfowler | Off Topic Discussie | 16 | 25 mei 2009 08:19 |
| Ik ben een beweging genaamd-Hacker | cheesepuff | Off Topic Discussie | 11 | De 2 februari 2008 00:57 |
| Verplaatsen van Canada tot Europa - brander werkt niet | magsee | Drives & Removable Media | 1 | 8 Dec 2007 18:28 |
| Thread Tools | |
| |