mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

Smidig övergång

Reply

Thread Tools
Old 18 December 2008, 22:42
New Member Group

Default Smidig övergång

Jag måste använda en extern skärm på min HP Pavilion 6000. Jag vet inte vad alternativet valdes i visningsalternativ, men när Windows startar och kör, jag har inget datorstöd, ikoner, bakgrund, eller något, men muspekaren finns. Jag kan starta och köra i felsäkert läge utan displayproblem. Jag hade tänkt att försöka återställa till tidigare datum.
Är jag ens nära rätt spår?
Jag hoppas att detta gick till rätt plats samt!
Old 23 december 2008, 07:44
Ledamot Gruppen

Default Smidig övergång

Errr, gå in i bildskärmsinställningarna i kontrollpanelen och slå på den primära bildskärmen på din bärbara dator skärmen ska sortera ut det =)
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hårddisk boot problem - jag försöker att flytta en hårddisk till en annan enhet Arnold27 Drives & Removable Media 1 4 juni 2009 09:42
Flytta Core 2 duo från Dell till nya mobo? drogen21 Processorer, moderkort & RAM 1 3 juni 2009 17:57
Yttrande eller sakkunniga Karriär Flytta rfowler Off Topic Discussion 16 25 maj 2009 08:19
Jag gör ett drag kallas-Hacker cheesepuff Off Topic Discussion 11 2 februari 2008 00:57
Flytta från Kanada till Europa - brännare fungerar inte magsee Drives & Removable Media 1 8 december 2007 18:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.