![]() |
|
| |||
| |||
| Jag måste använda en extern skärm på min HP Pavilion 6000. Jag vet inte vad alternativet valdes i visningsalternativ, men när Windows startar och kör, jag har inget datorstöd, ikoner, bakgrund, eller något, men muspekaren finns. Jag kan starta och köra i felsäkert läge utan displayproblem. Jag hade tänkt att försöka återställa till tidigare datum. Är jag ens nära rätt spår? Jag hoppas att detta gick till rätt plats samt! |
|
| |||
| |||
| Errr, gå in i bildskärmsinställningarna i kontrollpanelen och slå på den primära bildskärmen på din bärbara dator skärmen ska sortera ut det =) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hårddisk boot problem - jag försöker att flytta en hårddisk till en annan enhet | Arnold27 | Drives & Removable Media | 1 | 4 juni 2009 09:42 |
| Flytta Core 2 duo från Dell till nya mobo? | drogen21 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 3 juni 2009 17:57 |
| Yttrande eller sakkunniga Karriär Flytta | rfowler | Off Topic Discussion | 16 | 25 maj 2009 08:19 |
| Jag gör ett drag kallas-Hacker | cheesepuff | Off Topic Discussion | 11 | 2 februari 2008 00:57 |
| Flytta från Kanada till Europa - brännare fungerar inte | magsee | Drives & Removable Media | 1 | 8 december 2007 18:28 |
| Thread Tools | |
| |