![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan nogen hjælpe? Brug for at vide hvilket kabel jeg har brug for at tilslutte kortet til lcdtv og vedligeholde HDMI .. im leder efter en 10 mtr kabel Hvor kan jeg få til den bedste pris? mange tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er du sikker på, at det er en 3860-kortet? fordi jeg ikke kan finde nogen med dette navn, jeg har fundet 3850 og 3870, men ingen 3860's. og hvis du kan give et link til din faktiske kort, som ville gøre tingene lettere.
| |||
| |||
| sorry m8 var en tastefejl - kortet er en hd 3870 skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Titel redigeret for ya så det giver mening
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| ok, jeg vil tage et kig for at se, hvad de specs er for, at kort derefter |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Palit Radeon 4850 Grafikkort Problem | Pablo15 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 29. maj 2009 03:42 |
| HDMI 1080p Media Player (Memory Card / USB Flash Drive / USB Portable HD) | Maxxbay | General Hardware Chat | 3 | 29th Apr 2009 09:05 |
| Radeon 9800 Pro 256MB er overophedet - Nyt Grafikkort eller Mere Køling? | BGA | Grafikkort & Monitors | 14 | 11 marts 2009 00:31 |
| Min "opdateret" ATI Radeon HD Driver er forældet | Pandekage | Grafikkort & Monitors | 1 | 22 februar 2009 19:15 |
| Spørgsmål "grafikkort | deathsqad | Grafikkort & Monitors | 4 | 20 februar 2008 04:03 |
| Thread Tools | |
| |