![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan noen hjelpe? Trenger å vite hvilken kabel som jeg trenger å koble kortet til lcdtv og vedlikeholde HDMI .. im leter etter en 10 mtr kabel Hvor kan jeg få til best mulig pris? mange takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er du sikker på at det er et 3860-kort? fordi jeg ikke kan finne noen med det navnet, har jeg funnet 3850 og 3870's, men ingen 3860-tallet. og hvis du kan gi en link til selve kortet, som ville gjøre ting enklere.
| |||
| |||
| sorry m8 var en skrivefeil - kortet er en HD 3870 skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tittel redigert på deg så det er fornuftig
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| ok, jeg skal ta en titt å se hva spesifikasjoner er for dette kortet da |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Palit Radeon 4850 Grafikkort Problem | Pablo15 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 29 mai 2009 03:42 |
| HDMI 1080p Media Player (Memory Card / USB Flash Drive / USB Portable HD) | Maxxbay | General Hardware Chat | 3 | 29 april 2009 09:05 |
| Radeon 9800 Pro 256MB er Overoppheting - Nytt Grafikkort eller Mer Cooling? | BGA | Kabinetter & Skjermer | 14 | 11 mars 2009 00:31 |
| Min "oppdatert" ATI Radeon HD-driveren er utdatert | Pancake | Kabinetter & Skjermer | 1 | 22 februar 2009 19:15 |
| Spørsmålet "grafikkort | deathsqad | Kabinetter & Skjermer | 4 | 20 februar 2008 04:03 |
| Thread Tools | |
| |