![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan någon hjälpa? Behöver veta vilken kabel jag behöver för att ansluta kortet till lcdtv och upprätthålla HDMI .. im letar efter en 10 mtr kabel Var kan jag få till bästa pris? många tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är du säker på att det är ett 3860 kort? eftersom jag inte kan hitta någon med det namnet, jag har hittat 3850 och 3870: s men inte 3860-talet. och om du kan ge en länk till din faktiska kortet, som skulle göra saker lättare.
| |||
| |||
| Förlåt M8 var ett stavfel - kortet är en hd 3870 skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Titel edited för dig så är det klokt
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| ok, jag ska ta en titt för att se vad specs är för att kort därefter |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Palit Radeon 4850 grafikkort Problem | Pablo15 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 29 maj 2009 03:42 |
| HDMI 1080p Media Player (Minnskort / USB Flash Drive / USB Portable HD) | Maxxbay | General Hardware Chat | 3 | 29 april 2009 09:05 |
| Radeon 9800 Pro 256MB är överhettad - Nytt grafikkort eller Mer Cooling? | BGA | Grafikkort & Skärmar | 14 | 11 mars 2009 00:31 |
| Min "uppdateras" ATI Radeon HD Driver är föråldrad | Pancake | Grafikkort & Skärmar | 1 | 22 februari 2009 19:15 |
| Fråga "grafikkort | deathsqad | Grafikkort & Skärmar | 4 | 20 februari 2008 04:03 |
| Thread Tools | |
| |