vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Speed Fan tulokset GPU Running Vuosina 55-60 C.

Reply

Thread Tools
Old 17 helmikuu 2009, 21:33
Jäsen

Default Speed Fan tulokset GPU Running Vuosina 55-60 C.

En ole varma, mitä GPU on oletin se on Nvidia Geforce 8500 GT on vaimonsa tietokoneeseen. mutta nopeus tuulettimen osoittaa hieman punainen liekin GPU ja välillä 55-60 ° C. Ajattelin ei vain ole tarpeeksi ilmavirta vain kaksi pientä fanit ja juuri cramed täynnä johtoja. Olen ajatellut poraus joitakin reikiä suoraan vastapäätä grafiikkakorttiin ja asentamista 80mm. tuuletin. Jos en olisi sitä isku tai, tai juuri ja erehdyksen? PC on HP Pavilion Elite m9152p mallin kanssa Intell Q6600-prosessori. puhaltimen että näytönohjain toimii hyvin. myös, että tietokone on kytketty HP w2408h Modell 24 "monitori. jalostajan näyttää olevan käynnissä jäähtyä tarpeeksi. Kiitos apua / ideoita!
Old 18 helmikuu 2009, 04:30
Rahoittajien ryhmän

Se on Graphics Processing Unit. Jos sinulla on vapaa PCI-korttipaikka vieressä grafiikkakorttiin voit sovi PCI tuuletin siellä, joka puhaltaa ulos. Maplin myydä yhden. Voit myös saada useita nopeussäätöisten fanit lämpö-anturit, jos sinulla on ilmareiät missään. Onko tapauksessa määrätä enempää faneja? Katso sisällä, alentaa Edessä on usein tuuletin grilli siellä.

Old 18 helmikuu 2009, 05:56
Jäsen

tai niillä on siivota kanssa joukko kaapeli siteitä, sen uskomatonta mikä vaikutus kuormituksen sotkuisia johtoja on sisäinen ilmavirta!

vaikka suoraan sanottuna, 55-60c isnt huonon varten näytönohjain, sen vähän lämmin, mutta niiden kesto on yleensä lämpimämpää kuin prosessorit. saan liekki symboli minun GPU samoin, luulen speedfan on enemmän suuntautunut noin CPU ja kartongin temps kuin grafiikkasovitinta

MCTW
Old 18 helmikuu 2009, 08:36
Rahoittajien ryhmän

Lämpötila on kunnossa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 18 helmikuu 2009, 08:36
Jäsen

No, olen varma tehdä arvostaa kaikki arvokas info. te ihmiset antaa täällä tällä foorumilla! Minulla ei ole paikkoja asentaa tapauksessa fanit, mutta aion un koukku kaikki PS. johdot ja uudelleen reitin, ja minulla on yksi PCI-korttipaikka, mutta se on toinen pci-kortin välillä, ja sitä näytönohjain estää suoraan ilman virtauksen pci kortti grafiikka. ja sen vuoksi, tiedonantovelvoite. kilpi reikiä ja leikkaus-outs, en voi rearange PCI-kortit suoraan ilmavirran koko näytönohjaimen. hän on ollut tietokoneeseen. yli vuoden ajan ilman ongelmia, niin ehkä se on hieno. Pidän tiiviisti ja rearange että johtoja. Voin poistaa tuppi että johdot on ryhmitelty niin mielestäni voin mukauttaa ne paremmin ilmavirrasta paljon helpompaa. Jälleen kerran, Kiitos, että opetus vanha koira uusia temppuja!
Old 18 helmikuu 2009, 11:14
Rahoittajien ryhmän

Ei ongelmia. Plus, älä unohda, että voit yleensä säätää varoitus lämpötiloissa näiden seurannan ohjelmia.

Old 18 helmikuu 2009, 14:27
Moderator Group

Jos se oli käynnissä noin 90-100 tyhjäkäyntitilassa sitten sinun pitäisi olla huolissaan, 50C ei ole mitään

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 20 helmikuu 2009, 10:51
Rahoittajien ryhmän

Kuuntele Carbon-ja sosiaalikomitean Warfare, teidän temps ovat kunnossa.

Edit: Vaikka Tiedän, että minulla on hieman eri GFX kortin, minun temps ovat 61, 60, 63, 63 (neljä korttia tehokkaasti). And I'm on niin paljon joutokäyntipistettä kuin saan. Ne taivas aiemmin, että kun i pelin 8 tuntia lol.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Miten Tarkista Mitä Speed My Memory käy? P5200 CPUs, Emolevyt & RAM 11 17th Mar 2009 10:00
Speedstream modeemi osoittaa ole kytketty, tietokone osoittaa on ScottAU Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 9. Sep 2008 15:56
Uusi Gfx Card käydessä Puoliaikatulos Se Speed marsay001 Graphics Cards & Näytöt 1 15 Jan 2008 16:20
Running nopeus vanhan ohjelmistoversion davydoug General Software Chat 7 4. Jan 2008 03:16
Power ongelmaa ... ei signaali .... CPU tuuletin pitää käynnissä suuri nopeus ... whitty Rautatavaran Chat 4 2. Jan 2008 11:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.