mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Speed Fan Resultaat GPU Running Tussen 55-60 C.

Reply

Thread Tools
Old 17 februari 2009, 21:33
Lid Fractie

Default Speed Fan Resultaat GPU Running Tussen 55-60 C.

Ik ben niet zeker wat de GPU wordt ik verondersteld dat het de Nvidia GeForce 8500 GT in de vrouw pc. maar, snelheid fan toont een rode vlam voor GPU en tussen 55-60 ° C. Ik dacht misschien is er gewoon niet genoeg luchtstroom met slechts twee kleine fans en net cramed vol draden. Ik dacht over het boren van enkele gaten direct tegenover de grafische kaart en het installeren van een 80mm. fan. Als ik dat doe, moet het blazen in of out of gewoon trial and error? de pc is een HP Pavilion Elite m9152p model met de Intell Q6600 processor. de fan op de grafische kaart werkt prima. ook, de pc is aangesloten op een HP w2408h Modell 24 "monitor. de processor lijkt te draaien cool genoeg. Bedankt voor alle hulp / ideeën!
Old 18 feb 2009, 04:30
Donor Groep

Het is de Graphics Processing Unit. Als u een reservebatterij PCI slot naast de grafische kaart kunt u past een PCI-fan, wat klappen uit. Maplin verkopen een. U kunt ook verschillende ventilatoren met variabele snelheid thermische sensoren als je een vent overal. Is uw zaak hebben voor nog meer fans? Kijk binnen, lager voorkant, is er vaak een fan grill daar.

Old 18 februari 2009, 05:56
Lid Fractie

of hebben een mooi met een stelletje kabel banden, its amazing wat een effect een belasting van rommelige draden hebben op uw interne luchtstroom!

maar om eerlijk te zijn, 55-60C isnt te slecht voor een grafische kaart, zijn een beetje warm, maar ze lopen meestal warmer dan de verwerkers. Ik krijg de vlam symbool op mijn GPU zo goed, ik denk dat speedfan is meer georiënteerd rond cpu en karton temps dan grafische kaarten

MCTW
Old 18 februari 2009, 08:36
Donor Groep

De temperatuur is prima.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 18 februari 2009, 08:36
Lid Fractie

Nou, ik zeker wel waarderen alle waardevolle info. mensen bieden u hier op dit forum! Ik heb geen plaatsen te installeren geval fans, maar ik zal un haak alle PS. draden en weer weg en ik heb een PCI-slot, maar het zal nog een pci-kaart tussen haar en de grafische kaart het voorkomen van directe luchtstroom van een PCI kaart voor de graphics. en door de IO. plaat gaten en cut-outs, kan ik niet rearange de pci-kaarten voor directe luchtstroom over de grafische kaart. ze heeft de pc. meer dan een jaar zonder problemen ja, misschien is het goed. Ik zal op de voet blijven volgen en rearange de bedrading. Ik kan de mantel die de draden zijn gegroepeerd in omdat ik denk, ik zal kunnen aanpassen voor een betere luchtstroom een stuk eenvoudiger. Nogmaals, bedankt voor het onderwijs een oude hond enkele nieuwe trucs!
Old 18 februari 2009, 11:14
Donor Groep

Geen problemen. Plus, vergeet niet dat je meestal pas de waarschuwing temperaturen van deze monitoring-programma's.

Old 18 februari 2009, 14:27
Moderator Groep

Als hij draaide rond 90-100 stationair dan moet je zorgen maakt, 50c is niets

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 20 februari 2009, 10:51
Donor Groep

Luister naar Carbon en Sociaal Warfare, uw temps zijn prima.

Edit: Hoewel ik weet dat ik een iets andere gfx kaart, mijn temps zijn 61, 60, 63, 63 (vier kaarten effectief). En ik ben in zo veel van een stationair als ik. Zij hemel verleden toen ik dat spel voor 8 uur lol.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.