![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på hva GPU er jeg antok det NVIDIA GeForce 8500 GT i kones PC. men, hastighet fan viser en liten rød flamme for GPU og mellom 55-60 grader C. Jeg trodde kanskje det er bare ikke nok luft med bare to små vifter og bare cramed full av ledninger. Tenkte jeg bore noen hull rett over fra grafikkortet og installere en 80mm. vifte. Hvis jeg gjør det, bør det slag i eller ut eller bare prøving og feiling? PCen er en HP Pavilion Elite m9152p modellen med Intell Q6600-prosessor. ventilatoren på grafikkortet fungerer fint. også PCen er koblet til en HP w2408h Modell 24 "skjerm. prosessoren ser ut til å være kjører kjølig nok. Takk for hjelp / tips! |
|
| |||
| |||
| Det er Graphics Processing Unit. Hvis du har en ledig PCI slot siden grafikkortet du kan passe en PCI vifte der, som blåser ut. Maplin selge en. Du kan også få flere variable speed fans med termiske sensorer hvis du har vent deg overalt. Har ditt tilfelle har tilbudet for flere fans? Se innsiden, lavere front, er det ofte en fan grill der.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| eller har en rydde opp med en haug av kabel bånd, det utrolig hva en effekt en last med rotete ledninger har på interne luftgjennomstrømming! men for å være ærlig, 55-60c isnt for dårlig for et grafikkort, det litt varmt, men generelt kjører varmere enn prosessorer. Jeg får flammen symbol på GPU så vel, jeg tror speedfan er mer orientert rundt CPU og bord temps enn grafikkort MCTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Temperaturen er fin.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Vel, jeg er sikker gjøre takker alle verdifull info. dere gir her på dette forumet! Jeg har ingen steder å installere case fans, men jeg vil un krok alle PS. ledninger og re rute dem og jeg har en PCI-sporet, men det vil ha en annen PCI kort mellom det og grafikkortet forhindrer direkte luft fra PCI kortet til grafikk. og på grunn av IO. plate hull og cut-outs, jeg kan ikke rearange PCI-kort for direkte luft over grafikkort. hun har hatt PC. over et år nå uten problemer så kanskje det vil være bra. Jeg vil følge nøye med på det og rearange ledningene. Jeg kan fjerne skjede at ledninger er gruppert på som jeg tror jeg vil være i stand til å justere dem for bedre luft mye enklere. Nok en gang takk for undervisning en gammel hund nye triks! |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer. Og ikke glem at du kan vanligvis justere advarsel temperaturer på disse overvåking programmer.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det var å kjøre rundt 90-100 inaktiv så du bør være bekymret, 50c er ingenting
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Lytt til Carbon og sosialfag Warfare din temps er fine. Edit: Selv om jeg vet at jeg har en litt annen GFX kortet mitt temps er 61, 60, 63, 63 (fire kort effektivt). Og jeg er på så mye av en inaktiv så jeg får. De himmelen forbi at når jeg spillet for 8 timer lol. |