![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hvor præcis er speedfan? Det viser en lille flamme-symbolet ved siden af GPU og temperaturen er på 73 C ... Kortet er superoverclocked som standard, er denne temperatur noget jeg skal bekymre sig om?
og også de sidste 2 dage, dette er kun sket to gange, og jeg vil bemærke, at der er nogle tunge bygning i mit område, og det aldrig sket før denne contsruction ... Min pc har drevet off tilfældigt to gange, og strøm tilbage på med advarsel skærmen spørge, hvis jeg ønsker at starte normalt. Men det er underligt, at overvåge doesnt slukke ... men på samme tid tv'ets i huset flickered til og fra, som er meget bizzare for mig, at kun tårnet og tv-apparater vil gøre dette, men ikke resten af elektrisk drevne ting i huset såsom lys ... Dette er grunden til, at jeg hentede speedfan selv at kontrollere temperatur på CPU'en. Sagen fans er både arbejder og PSU ventilator blæser støt og jeg rengjort hele pc sig ikke længere om, så der bør ikke være nogen støv opbygge ... nogen idéer? Jeg håber / påtager sig sit netop i forbindelse med byggeri i området siden dens smukke store, men jeg er åben for at hjælpe med fejlfinding. På forhånd tak |
|
|
|||
|
|||
|
speedfan blot viser de oplysninger, som temperaturfølere. som til den lille flamme symbol, det giver dig en advarsel, det er varmt, men softwaren cant fortælle forskellen mellem komponenter, eller arbejde i et godt temp, så dets fastsat til omkring 40 tror jeg.
hvis du ramt konfigurere om speedfan, og klikker på en temperaturføler, kan du omdøbe den og indstille den ønskede og advarsel temperaturer der. Jeg har et 8800GS fabrik overclocked som din, plus mit eget overclock, og at idles i den lave 50'erne, og når gaming går op til de høje 60'erne. 73c er på ingen måde et problem, kunne gøre med at være en smule køligere måske, hvad din sag afkøling gerne? som til din pc Energitilførsel off, dets fået være indblanding fra byggeriet, hvis dit fjernsyn gør det også. skærme bruger mindre strøm, at pc'er, og er meget enklere, så mindre tilbøjelige til at ske ved magt stigninger / dråber. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Kølebadets synes bøde, der er ventilationshuller på siden panelet ved siden af alle de PCI slots og en fan blot slighly ovenfor det på både side panel og tilbage. Jeg burde have bemærket, at der kan ikke være inaktiv temperatur fordi jeg netop var færdig med at spille en forholdsvis grafisk intense spil på max indstillinger, selv om det stadig viste, at temperaturen op til 30 minutter efter jeg var færdig med at spille. Det er inaktiv temperatur med ubelastet er i midten af 50'erne. Når man spiller et spil det spirer op mellem 70-79. Også de ting, jeg finder mærkeligt, om computeren afbrydelse samt tv'ets er, at intet andet end dem tingene endnu flimrer, ikke engang lys i rummet. Det betyder ikke genstarter selv, det bare helt beføjelser ud og derefter tilbage meget hurtigt, som det ville hvis der var en dårlig tordenvejr. Mange tak for dit svar. |
|
|
|||
|
|||
|
kan du drage fordel af en sag fan trække luft ind i sagen, som godt. Temperaturerne er intet at bekymre sig om, selv om.
Og jeg er enig, det er mærkeligt, det eneste, jeg kan tænke på er, at magten skal være faldet eller steget til et meget lille mængde af tid, så forskellen i lyser ikke var mærkbar, tv og computer's (tårne) er langt mere følsomme over for elektriske svingninger end sige en elpære. Hvis du har ikke allerede, id rådgive dig at købe en bølge protektor for at beskytte dine kit! En kammerat af minen har netop haft til at købe et helt nyt bundkort og PSU, på grund af en strøm bølge! Bygge-og anlægsarbejde kan forårsage magt udsving. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Yeah, 80c arbejde er ikke en temp at være bekymret over.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|